×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، هفتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با تجلیل از مدیران دانش‌بنیان در اقتصاد مقاومتی با حضور برخی مسئولان، نمایندگان مجلس، مدیران نظام بانکی، فعالان بخش‌های مختلف صنعت، کارشناسان و اصحاب رسانه برگزار شد و نشان ویژه این اجلاس به مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در این اجلاس در تبیین شرایط نظام بانکی و حمایت از بخش‌های مختلف تولید و اشتغال، گفت: برخلاف برخی تصورات، نرخ تسهیلات در نظام بانکی کشور با توجه به شرایط فعلی، ارزان‌تر از بسیاری از کشورها است و نسبت تسهیلات به تورم نصف است.
امیر یوسفیان افزود: فشار تقاضا برای تسهیلات بانکی در کشور فراوان است و با توجه به محدودیت منابع و برخی تنگناهای بین‌المللی، امکان پاسخگویی به تمامی تقاضاها توسط نظام بانکی میسر نیست. همچنین به دلیل کاهش فروش اعتباری و نسیه فروشی در صنعت، اتکای بیشتر نظام بانکی بر استفاده از ریال داخلی است. بانک صادرات ایران برای پاسخگویی به نیازهای بخش‌های مختلف صنعت و حمایت از تولید و استمرار اشتغال، علاوه بر اعطای تسهیلات، از طریق طرح‌های نوین به ویژه طرح طراوت، اوراق گام، اعتبارات اسنادی و ضمانت‌نامه و سایر طرح‌های جدید بانک، سهم برجسته‌ای در حمایت از واحدهای اقتصادی داشته و این ماموریت همچنان با قوت ادامه دارد.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران همچنین با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی در کشور وجود ندارد که نظام بانکی در رشد و توسعه آن نقش موثر ایفا نکرده باشد، افزود: نقش نظام بانکی در کمک به ایجاد و استمرار اشتغال بر کسی پوشیده نیست. بانک صادرات ایران در سال گذشته برای کمک به استمرار اشتغال حدود ۵٠٠ هزار نفر و ایجاد ٨٠ هزار شغل جدید و در سال جاری برای استمرار اشتغال بیش از ٣١۵ هزار نفر و ایجاد ٢۵ هزار شغل جدید تسهیلات مختلفی پرداخت کرده است.
وی با اشاره به پرداخت دو میلیون و ٢٧٠ هزار میلیارد ریال (٢٢٧٠ تریلیون ریال) تسهیلات توسط بانک صادرات ایران در سال گذشته، افزود: از این بخش ٨٠٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات جدید و هزار و ۴٧٠ میلیارد ریال تجدید تسهیلات توسط این بانک انجام شده است.
یوسفیان میزان پرداخت تسهیلات توسط بانک صادرات ایران در سال جاری را یک میلیون و ١٨۵ هزار میلیارد ریال عنوان کرد که ٢۵٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات جدید و ٩٣۵ هزار میلیارد ریال به صورت تجدید تسهیلات جدید از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور حمایت شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.