×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی اصلاح ساختار در حوزه مالی و اداری شرکت را در سال ۱۴۰۲ بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: به دلیل جایگاه مهم منابع انسانی در سال جاری در دو مرحله افزایش حقوق همکاران اجرایی شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، نودمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی شرکت بیمه رازی در حالی برگزار شد که این قسمت از برنامه آخرین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی در سال ۱۴۰۲ بود و فرشید پورکاویان- معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی به عنوان مهمان در این برنامه شرکت داشت.

او به میزبان خود سیدامیرحسین لواسانی، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ اصلاح ساختار مالی شرکت بیمه رازی آغاز شد و حرکت در این مسیر عامل رشد و تثبیت جایگاه شرکت بود.

پورکاویان با اشاره به اینکه شرکت بیمه رازی در سال جاری با سرمایه اندک در بازارهای مالی سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داد، ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ شرکت بیمه رازی توانست توانگری مالی خود را در سطح ۱ تثبیت کند و در کنار آن مجوز قبولی اتکایی را تمدید و مجوز قبولی اتکایی از خارج را دریافت کند.

معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی در پاسخ به سوالی در رابطه با وصول مطالبات در سال آینده، خاطرنشان کرد: از گذشته کمیته وصول مطالبات در شرکت وجود داشت اما در سال جاری ساختار مستقلی به خود گرفت و با تغییر مدیرعامل، شکل و شمایل جدیدی به ساختار این کمیته اضافه شد.

او تصریح کرد: در ساختار جدید وصول مطالبات، واحدهای ریسک و اکچوئری و مالی در زمان مذاکرات همکاری با بیمه گذاران، تهیه پیشنویس قرارداد و … حضور جدی خواهند داشت تا از ایجاد مطالبات جلوگیری شود.

پورکاویان با بیان اینکه تنها در اسفندماه سال جاری ۳۵۰ میلیارد تومان از مطالبات عمده شرکت وصول شده است، یادآور شد: یکی از چالش‌ها و ریسک‌های اقتصاد در حال حاضر مطالبات و وصول آن است که مهم‌ترین برنامه‌های شرکت در سال آینده توجه ویژه به وصول مطالبات، امضا قراردادها و انتخاب بیمه گذاران مناسب است.

معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی، بیان کرد: این شرکت نگاه ویژه‌ای به نیروی انسانی خود دارد، زیرا معتقد است یکی از عوامل رشد شرکت، رشد و همراهی نیروی انسانی است، از این رو در سال جاری در دو مرحله افزایش حقوق برای همکاران لحاظ شد و از محل منابع شرکت ۶۰ میلیارد تومان وام به همکاران پرداخت شده است.

او گفت: مدیریت سرمایه انسانی، اصلاح احکام منابع انسانی را در دستور کار خود قرار داده که این موضوع عامل جذب و نگهداشت همکاران بود و در کنار آن حوزه رفاهی طبق دستورالعمل‌های مصوب پرداخت و امید است در سال آینده در حوزه رفاهی رشد به ثبت برسد.

پورکاویان یادآور شد: در سال ۱۴۰۳رشد و ارتقا عمودی همکاران در دستور کار قرار دارد و این در حالی است که در سال جاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای همکاران برگزار شد و این آزمون شناسنامه ابتدایی همکاران است و افراد می‌توانند متناسب با مصوبات سال جاری برای سال آینده روند رشد و ارتقا خود را بررسی کنند.

این عضو هیئت عامل شرکت بیمه رازی بیان کرد: در حوزه خدماتی، نیاز به ارتباط با مشتریان حائز اهمیت است و صنعت بیمه از این قاعده مستثنی نیست از این رو در سال جاری شعب جدید بیمه رازی افتتاح شد که واحد پشتیبانی در زمینه خرید، تجهیز و به‌روزرسانی شعب اقدامات بسیار موثری داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.