×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران به نقل از سایت اتاق اصناف ایران، رئیس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: می خواهم به ملت عزیز و بزرگ بگویم که مسئولین و خادمان شما در دولت با همه توان در این حدود سه ماه شبانه روز تلاش کردند از وزارت بهداشت و درمان با تمام کادر پزشکی و وزارت کشور با همه توان در سراسر کشور تا وزارت صمت که بار سنگین پشتیبانی را در این مدت بر دوش داشت که من باید تشکر کنم از همه افرادی که در این وزارتخانه تا دیروز کار می کردند و آنهایی که از امروز و آینده بار مسئولیت را بر دوش دارند.

دکتر حسن روحانی افزود: همه آنهایی که در دوره مسئولیت خودشان تلاش کردند، کوشش کردند تشکر می کنم، وزارت صنعت، معدن و تجارت یک وزارتخانه سخت، مشکل و بزرگ است که در عمل ۴ وزارتخانه جمع شده و یک وزارتخانه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: روزی این وزارتخانه متشکل از وزارتخانه های صنایع، صنایع سنگین، معادن و بازرگانی بوده، اداره این وزارتخانه بسیار سخت و سنگین است.

رئیس جمهور تصریح کرد: همه آنهایی که در گذشته تلاش کردند، ما از ایشان تشکر می‌کنیم و امروز که بار مسئولیت بر دوش برادر عزیز ما آقای مدرس خیابانی قرار گرفته که همه باید او را یاری و کمک کنیم تا این بار سنگین را بتواند ادامه دهد و ما شاهد شرایط بهتری باشیم.

وزارت صنعت، معدن و تجارت هم باید وزارت بهداشت و درمان را پشتیبانی کند و هم باید بازار ما را پشتیبانی کند، هم باید صادرات کشور را و هم باید واردات کشور را پشتیبانی کند، کار عظیم و بزرگی بر عهده دارد و در حال فعالیت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.