×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حسن عروتی موفق معاون درمان و دکتر نوری سرپرست بیمارستان آتیه همدان به دلیل مدیریت، برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی در پذیرش و درمان بیماران کووید ۱۹ از طرف دانشگاه علوم پزشکی همدان تقدیر شدند.

متن تقدیر نامه بدین شرح است:

پاندمی کووید ۱۹ پدیده گسترده ای است که تمام شئونات حاکم بر روابط انسانی را مختل و شرایط طاقت فرسایی را در مناسبات اجتماعی ، اقتصادی و بهداشتی جامعه ایجاد نموده است.

در این شرایط که مرزهای سلامتی مورد هجوم و تاخت و تاز این ویروس منحوس قرار گرفته و نفس همنوعان زیادی به شماره افتاده است ، نقش آفرینی مدافعان سلامت در حراست از هموطنان مبتلا به بیماری ، تداعی کننده دوران پرافتخار ایثار و شهادت و برگ زرین دیگری است که گرد فراموشی نخواهد دید.

اینجانب وظیفه خود می دانم از همکاری و هماهنگی موثر جنابعای در مدیریت و برنامه ریزی و تلاشهای شبانه روزی و دلسوزانه تمامی همکاران شاغل در آن مرکز در پذیرش و درمان بیماران قدردانی و تشکر نموده ، سلامتی و موفقیت شما و همکاران عزیز را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم ، باشد که این زحمات صادقانه رضای پروردگار و آرامش خاطر هموطنان عزیزمان را فراهم نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.