×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ یازدهم دی ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

معروفترین قاتل سریالی تاریخ آمریکا مُردساموئل لیتل که رکورد بیشترین قتل زنجیره‌ای را در تاریخ آمریکا به نام خود ثبت کرده است در سن ۸۰ سالگی مُرد.
 
بازگشت تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران منتفی شدتلاش‌های آمریکا برای احیای کمیته تحریم ها علیه ایران در سازمان ملل با شکست سنگینی مواجه شد.
 
رویداد‌های مهم سال ۲۰۲۰ از نگاه رسانه‌های جهان +تصاویررسانه‌های معتبر جهان با ارائه گزارشی تصاویری، رویداد‌های مهم و جالب سال ۲۰۲۰ را به نمایش گذاشتند.
 
سردرگمی و اختلاف نظر مقامات پنتاگون و دولت آمریکا درباره اقدام تلافی‌جویانه ایرانمقامات پنتاگون که درباره اقدام ایران برای انتقام سردار شهید سلیمانی دچار اختلاف شده‌اند، معتقدند که دولت ترامپ سعی در بزرگنمایی این مسئله دارد.
 
کرونای انگلیسی به چین رسیداولین مورد ابتلا به ویروس کرونای جدید در کشور چین مشاهده شد.
 
خشم آمریکا از شکست در بازگرداندن کمیته‌ تحریم‌های ایران در سازمان مللنماینده آمریکا در سازمان ملل از اینکه تلاش این کشور برای گنجاندن طرح تشکیل کمیته تحریم‌های ایران در برنامه بودجه سال آینده سازمان ملل با شکست مواجه شد ابراز تاسف و ناامیدی کرد.
 
آخرین آمار از تلفات و خسارات انفجارهای فرودگاه عدنشبکه تلویزیونی الحدث عربستان آخرین آمار تلفات انفجار‌های روز گذشته فرودگاه بین المللی عدن یمن را بیش از ۱۰۰ کشته و زخمی اعلام کرد.
 
گشت زنی مستمر جنگنده‌های آمریکایی در مرز عراق و سوریهمنبعی امنیتی اعلام کرد که جنگنده‌ها و پهپاد‌های آمریکایی به علت نامشخصی در مرز عراق و سوریه گشت‌زنی می‌کنند.
 
جلسه تأیید ریاست ‌جمهوری بایدن در کنگره باید تشریفاتی باشدسخنگوی آتی کاخ سفید اعلام کرد برغم کارشکنی‌ها، جو بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا در ۲۰ ژانویه سوگند یاد می‌کند.
 
مصاحبه‌ای دیده نشده از شهید ابومهدی المهندس در تمجید از رهبر انقلاب + فیلممرکز رسانه‌ای نجباء مصاحبه‌ای از شهید ابومهدی المهندس در تمجید از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران (دام ظله) را برای نخستین بار منتشر کرد.
 
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.