×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اریکسون: مانچینی یک کمال‌گرا است

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از مدیاست، ایتالیا روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ به مصاف بلژیک می رود.
اریکسون که مربی مانچینی در سمپدوریا و لاتزیو در سری A بود به Stats Perform گفت: ایتالیا خیلی خیلی خوب بازی می کند.در دو بازی اول یا سه بازی اول، آنها تیمی بودند که بهترین فوتبال را از همه به نمایش گذاشتند. چرا؟ نمی دانم. با این حال ، آنها بازیکنان خوب زیادی دارند بدون شک، در باشگاه های برتر بازی می کنند.  نقش مانچینی را از یاد نبرید. او در ایتالیا بوده است، در انگلیس بوده است، با این حال من می دانستم  ۲۵ سال پیش  مانچینی به یک مربی عالی تبدیل می شود زیرا من هشت و نه سال است که او را به عنوان بازیکن زیر نظر داشته ام و در آن زمان او مانند یک مدیر بود.
او در ادامه گفت: او برای فوتبال زندگی می کند و همیشه برای او اینگونه بوده است. مانچینی بسیار کنجکاو است. او کار بزرگی انجام می دهد، من آن را درک می کنم و من برای او بسیار خوشحالم من فکر می کنم در زندگی او یک فرد کمال طلب است. هیچ مانعی برای مانچینی وجود ندارد. 
اریکسون افزود: او همچنین مرد بسیار سخاوتمندی است. به عنوان مثال او هر هفته یا هر دو هفته یکبار همه بازیکنان و کل کادر مربیگری را به رستوران دعوت می کند.
ایتالیا برای چهارمین تورنمنت متوالی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا رسیده است. هر یک از سه حضور قبلی در این مرحله با ضربات پنالتی تعیین شده است ، ایتالیایی ها در سال ۲۰۰۸ توسط اسپانیا و آلمان در سال ۲۰۱۶ حذف شدند در حالی که انگلیس را در سال ۲۰۲۱ شکست دادند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.