×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دومین مرحله هدایای دانش آموزی طرح نسیم مهربانی اموال تملیکی استان بوشهر به مدارس مناطق کمتر توسعه در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز تحویل نمایندگان وزارت آموزش و پرورش شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از از اداره کل استان بوشهر، دومین مرحله هدایای دانش آموزی طرح ملی نسیم مهربانی با مشارکت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و وزارت آموزش و پرورش در اسفند ماه ۱۴۰۲ به مدارس مناطق کمتر توسعه یافته ارسال شد.
مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در این خصوص گفت: در مرحله نخست ۳۱ کامیون شامل کالاهایی به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان در آبان ماه سال جاری در قالب انواع پوشاک ، کیف ، کفش و نوشت افزار جهت حمایت از دانش آموزان مناطق محروم ارسال شده بود.
سید علی عسکری در ادامه بیان داشت: طرح ملی نسیم مهربانی کاری مشترک بین سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و وزارت آموزش و پرورش و به دستور وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و همچنین مدیر عامل محترم سازمان اموال تملیکی ، نمونه دیگری از تمرکز دولت بر عدالت برای اداره امور می باشد که اموال جمع آوری شده به دست محروم ترین دانش آموزان برسد.
عسکری همچنین ضمن تقدیر از کارکنان اداره کل اموال تملیکی استان بوشهر، از مشارکت و واگذاری بیش از ۴۳ میلیارد ریال شامل ۲۳۹ گروه کالا از جمله انواع کیف، کفش، پوشاک، نوشت و افزار و لوازم بهداشتی در دومین مرحله طرح ملی نسیم مهربانی توسط اداره کل اموال تملیکی استان بوشهر خبر داد که تحویل نمایندگان وزارت آموزش و پرورش شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.