×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

گروه مپنا با معرفی دستاوردهای صنعتی خود از ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انرژی عراق شرکت کرد.

کیوسک خبر ـ گروه مپنا نیز با حضور نمایندگان بخش‌های مختلف این گروه در این دوره از نمایشگاه اقدام به معرفی محصولات و زنجیره کامل خدمات حوزه‌‌های مربوطه در این رویداد کرده است.
نهمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی عراق در بغداد با حضور ۱۸۰ شرکت داخلی و بین‌المللی از سراسر دنیا برگزار شده است. از جمله مزیت‌های شرکت در این نمایشگاه دسترسی مستقیم به بازار رو به رشد انرژی عراق، رشد فروش و کشف آخرین تحولات حوزه انرژی و نمایش جدیدترین محصولات و خدمات حوزه انرژی در کشور عراق با حضور نمایندگانی از بزرگترین شرکت‌های دنیا ذکر شده است.

متخصصان بین المللی و مقامات کشوری و سیاسی مختلف از غرفه مپنا در این نمایشگاه بازدید کردند که از جمله آنها می‌توان به وزیر برق عراق و هیئت همراه، مدیران کل برق منطقه‌ای عراق و فعالین صنعت برق و همچنین وزیر نفت این کشور اشاره کرد. در این بازدیدها تسریع در تکمیل پروژه سرویس سنتر گروه مپنا و همچنین اهمیت پروژه آپگرید جاری در نیروگاه الحدریه مورد تاکید وزیر برق عراق قرار گرفت.

گفتنی است مپنا نخستین و بزرگترین پیمانکار عمومی نیروگاهی در ایران و خاورمیانه است و با اتکا به توان متخصصان ایرانی در تولید بیش از ۶۰ هزار مگاوات برق نقش آفرینی کرده است. این گروه صنعتی بیش از ۵ هزار مگاوات برق نیز در کشورهای دیگر به تولید رسانده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.