×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت پاکسان پس از بازبینی فرایندها و انجام ممیزی خارجی موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRANتحت اعتباردهی مرجع SAS سوئیس شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: استانداردسازی از پایه های علم و فناوری است که در پیشرفت صنعت و تولید نقش بسزایی دارد. تلاش ما در مجموعه پاکسان این است که سطح کیفیت کالاهای تولیدی و سایر فرایندهای سازمانی منطبق با آخرین استانداردها و بروزترین دستاوردهای نظام ارزیابی و بازبینی شیوه های مدیریتی باشد.

محمدی راد ضمن تقدیر از مجموعه SGS IRAN و همکاران واحدهای مختلف شرکت پاکسان در راستای برگزاری موفق فرایند ممیزی و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در این شرکت افزود: سرمایه گذاری در زمینه استاندارد سازی فرایندها، برای صاحبان صنایع امری واجب و ضروری است چرا که رعایت این استانداردها موجب صرفه جویی چشمگیر حاصل از کاهش مصرف انواع قطعات و مواد اولیه غیر ضروری، کاهش ضایعات، افزایش بهره وری و…. در مجموعه می‌شود.

مدیرعامل پاکسان با تاکید بر اهمیت اخذ این گواهینامه ها توسط شرکت پاکسان گفت: در راستای بهبود مستمر فرایندهای سازمانی این مجموعه، با همکاری و همراهی تمامی واحدهای تولیدی و ستادی، ممیزی خارجی توسط ممیزین شرکت SGS IRAN صورت پذیرفت و از طریق شرکت SAS سوئیس اعتباردهی شد.

بنابر اعلام واحد تضمین کیفیت پاکسان گواهینامه‌های اخذ شده با این عناوین می باشد:

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت : ISO 9001: 2015

گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی: ISO 14001: 2015

گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت: ISO 45001: 2018

استاندارد مدیریتی

این سه گواهینامه در قالب سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت پاکسان استقرار یافت.

شایان ذکر است طی مراسمی در روز شنبه ۱۵ مهرماه سال جاری گواهینامه های بین المللی استاندارد مدیریتی توسط مدیرعامل شرکت SGS IRAN به مدیرعامل شرکت پاکسان تقدیم شد.

علی ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت SGS IRAN ایران در آیین اهدای این گواهینامه ها به شرکت پاکسان گفت: ایزو SGS یکی از دشوارترین ایزوهایی است که اخذ آن کار بسیار دشواری است و استقرار آن در مجموعه پاکسان قطعا بواسطه خواست سیستم مدیریتی و اهتمام و همدلی واحدهای مختلف شرکت بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.