×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اخذ تقدیرنامه تعالی سازمانی در دومین سال حضور در جایزه ملی تعالی توسط بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون، موفق به دریافت تقدیرنامه تعالی سازمانی در دومین سال حضور در جایزه ملی تعالی سازمانی شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، نوزدهمین همایش تعالی سازمانی، سه شنبه ۳ اسفندماه، با حضور سازمان‌های سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار و در این مراسم از برندهای برتر کشور در حوزه تعالی سازمانی تجلیل شد.
این همایش از سال ۱۳۸۲ و با نام اولیه «جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی» برای سازمان های تولیدی و صنعتی آغاز به کار کرد و در سال های بعد مورد استقبال سایر بخش های اقتصادی اعم از خدمات، آموزش، سلامت و بخش عمومی قرار گرفت و هم اکنون با نام «جایزه ملی تعالی سازمانی» از اعتبار بالایی نزد بنگاه های اقتصادی و سازمان های عمومی کشور برخوردار است.
این جایزه که دارای نظام نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و تأییدیه سازمان ملی بهره وری است، به منظور متمایز کردن سازمان‌ها در دستیابی به سطوح تعالی راه اندازی شده و بیمه تعاون در نخستین سال حضور خود موفق به اخذ گواهی تعهد تعالی سازمانی از سوی ارزیابان خبره همایش شد.
شایان ذکر است که جایزه ملی تعالی سازمانی برگرفته از مدل EFQM اروپا است که تاکنون ۱۹ دوره آن توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شده است و سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و مطرح کشور از صنایع مختلف، در آن شرکت کرده و از معتبرترین و باقدمت‌ترین جوایز در سطح ملی است.
قابل ذکر است که بیمه تعاون در سال ۱۳۹۹ موفق به اخذ گواهی تعهد تعالی سازمانی شده بود و در ادامه مسیر تعالی خود و با هدف سنجش میزان نقاط قوت و ضعف بر اساس الگوی تعالی سازمانی در این ارزیابی ورود پیدا کرده و در صدد است تا در روند آتی خود، در مسیر بهبود مستمر و نهادینه کردن فرهنگ تعالی در تمام سطوح سازمان گام بردارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.