×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
احساس خاص واران برای بستن بازوبند کاپیتانی فرانسه

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از اکیپ، رافائل واران قرار است در دیدار دوستانه برابر آفریقای جنوبی که در شهر لیل برگزار می‌شود بازوبند کاپیتانی کشورش را بر بازو ببندد. این اتفاق برای واران بسیار جذاب است چرا که لیل شهر زادگاه او محسوب می شود.
تیم دیدیه دشان به دنبال ادامه آماده سازی خود برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. فرانسه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد رقابتها می‌شود و امیدوار است بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.
واران گفت: بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه یک افتخار بزرگ است. من در لیل به دنیا آمدم و بین لیل و لنز بزرگ شدم، به همین خاطر این اتفاق برای ما اتفاق خاصی است.
هوگو لوریس کاپیتان اول تیم ملی فرانسه است ولی قرار است در دیدار برابر آفریقای جنوبی نیمکت نشین باشد و فرصت بازی به مایک ماینیان دروازه بان میلان برسد که ۱۱ بار در این فصل تاکنون دروازه میلان را بسته نگه داشته است و نقش زیادی در صدرنشینی میلان در لیگ ایتالیا ایفا کرده است.
تیم دشان به دنبال حفظ فرم هجومی عالی خود خواهد بود، زیرا در هر ۱۹ بازی اخیر خود گل زده است که طولانی ترین دوره در تاریخ تیم ملی فرانسه است. فرانسه در دیدار قبلی خود توانست با نتیجه ۲ بر یک ساحل عاج را شکست دهد و اکنون به دنبال دومین برد خود در دیدارهای دوستانه است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.