×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آلودگی هوا یکی از بزرگترین خطرات زیست محیطی است که سلامت عمومی مردم جهان را تهدید می‌کند. بر طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی (WHO) ترکیب آلودگی هوای فضاهای باز و فضاهای بسته سالانه منجر به مرگ زودرس حدوداً ۷/۶ میلیون نفر در جهان می‌شود. علاوه بر این در سال ۲۰۱۹ بررسی‌ها نشان دادند که حدود ۹۹ درصد از جمعیت جهان در مناطقی زندگی می‌کنند که بر اساس سطوح مشخص شده برای هوای پاک WHO هوای ناسالم دارند.

ال‌جی با آگاهی از نیاز مصرف‌کنندگان به هوای پاک در سراسر جهان پیوسته تلاش می‌کند در برابر آلاینده‌های منتشر شده توسط کارخانجات خود عملکردی مسئولانه داشته باشد. این شرکت استانداردهای داخلی خود برای اندازه‌گیری انتشار آلاینده‌های آب و هوا را از سطوح آلایندگی قانونی سختگیرانه‌تر کرده است و با توجه به مواد شیمیایی مختلف و مواد خام مصرفی در هر یک از سایت‌های تولیدی خود سیستم‌های خاصی را برای کاهش انتشار آلاینده‌ها طراحی کرده است.

ال‌جی در سال ۲۰۲۱ با گرد هم آوردن تحلیلگران متخصص محیط زیست به منظور اندازه‌گیری غلظت انتشار آلاینده‌های هوا در محل و بهبود دقت و اطمینان‌پذیری اندازه‌گیری‌ها اقدام به راه‌اندازی آزمایشگاه اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی در پارک دیجیتال ال‌جی واقع در Pyeongtaek کره جنوبی کرد.

در سال گذشته ال‌جی با همکاری انجمن منابع محیطی (ERA) ظرفیت‌های خود برای آنالیز و مدیریت آلاینده‌های تولید شده توسط مراکز تجاری این شرکت را افزایش داد. از آن پس، پارک دیجیتال ال‌جی با دستیابی به داده ۱۰۰ درصد قابل قبول در آزمون مهارت تست (PT) استانداردهای هوا و آلاینده‌ها به عنوان یک آزمایشگاه برتر شناخته شد.

عنوان آزمایشگاه برتر، با توجه به استانداردهای مهارت تست ERA به رسمیت شناخته شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) و رعایت استانداردهای ISO/IEC، به موسساتی که برای همه آنالیت‌های ارسالی موفق به دستیابی به سطوح ارزیابی عملکرد رضایت بخش شوند اعطا می‌شود.

در سال ۲۰۲۲ ال‌جی ده آنالیت شامل فلزات سنگین (مس، روی، سرب، نیکل، کادمیوم و کروم)، ترکیبات آلی فرار (بنزن؛ اتیل‌بنزن و استایرن) و هیدروکلراید را برای بررسی گزارش کرد و امسال اکریلونیتریل، متیلن کلراید و فرمالدهید به لیست سال قبل اضافه شد.

ال‌جی به تحقق هدف خود برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) تا سال ۲۰۳۰ به میزان ۶/۵۴ درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۷ متعهد است. انتشار مستقیم و غیر مستقیم گازهای گلخانه‌ای از تمامی سایت‌های تجاری جهانی این شرکت در سال جاری ۷/۹۲ میلیون تن بوده است که در مقایسه با سال گذشته ۲۲ میلیون تن کاهش یافته است.

Park Pyoung-gu معاون ارشد مدیرعامل در بخش ایمنی ال‌جی الکترونیکس در این باره گفت:”ما به تلاش‌های خود برای سبزتر شدن سیاره‌مان بر اساس قابلیت‌های خود در زمینه آنالیز آلاینده‌های هوا که در سطح رتبه‌بندی کلاس جهانی قرار دارند ادامه خواهیم داد. به علاوه، ما قصد داریم تلاش‌های اداری خود را برای جلوگیری از حوادث زیست محیطی بیش از پیش تقویت کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.