×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

صنعت بیمه بخش مهمی از کیفیت زندگی و مباحث درمانی آحاد جامعه را بر عهده دارد و کاهش ریسک های موجود در حوزه سلامت عمومی برای بیمه گران از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، علی استاد هاشمی که برای بازدید و افتتاح چند پروژه به استان کردستان سفر کرده بود در یک نشست وبیناری با دکتر عباسعلی نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با اعلام این مطلب افزود: فعالیتی که همکاران پرتلاش منابع طبیعی و آبخیزداری در کشور انجام می دهند به نوعی با حیات مردم و مسأله سلامت جامعه ارتباط مستقیم دارد. صنعت بیمه  نیز بخش مهمی از کیفیت زندگی و مباحث درمانی آحاد جامعه را بر عهده دارد لذا طبیعی است که کاهش ریسک های موجود در حوزه سلامت عمومی برای بیمه گران از اهمیت بالایی برخوردار باشد.
رئیس کل بیمه مرکزی از آمادگی صنعت بیمه برای بررسی و تصویب طرح های بیمه ای متناسب با نیازهای بخش منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد و گفت: پوشش های مختلف درمان و مسئولیت برای سازمان ها یک ضرورت ویژه به شمار می رود که خوشبختانه صنعت بیمه برای هرگونه ارائه پوشش های بیمه ای از آمادگی کافی برخوردار است.
وی در پایان با قدردانی از خدمات شرکت بیمه رازی در پوشش ریسک های متنوع بخش های منابع طبیعی و آبخیزداری ابراز امیدواری کرد که تعاملات بین دستگاهی تقویت شود.
شایان ذکر است در حاشیه این نشست و با حضور رئیس سازمان منابع طبیعی استان کردستان، مدیران کل و مدیرعامل بیمه رازی؛ راهکارهای همکاری متقابل بیمه مرکزی و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری بررسی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.