×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

سوپر لیگ کاراته از امروز ۱۶ آبان و با حضور تیم بیمه تعاون برگزار می شود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، مسابقات سوپرلیگ کاراته از امروز، ۱۶ آبان و با حضور تیم بیمه تعاون برگزار می شود؛ همچنین این مسابقات در هفته های بعدی به تاریخ ۷ و ۸ دی (هفته دوم)، ۲۸ و ۲۹ دی (هفته سوم)، ۱۹ و ۲۰ بهمن (هفته چهارم)، ۳ و ۴ اسفند (هفته پنجم) و ۱۱ و ۱۲ اسفند (هفته آخر) برگزار خواهد شد.
گفتنی است که شرکت بیمه تعاون، شامگاه گذشته و طی مراسمی، ضمن تقدیر از مدال آورانی که به تازگی در سکوهای جهانی برای بیمه تعاون افتخارآفرینی کرده بودند، احکام قرارداد تمام بازیکنان را به آنان تقدیم کرد.
شایان توجه است که اعضای تیم بیمه تعاون را جمعی از مدال آوران مسابقات المپیک، قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا تشکیل داده و به تازگی علیرضا حیدری، بهمن عسگری و مهدی خدابخشی، سه عضو این تیم نیز موفق به اخذ مدال طلای قهرمانی جهان و مدال طلا و نقره مسابقات لیگ جهانی شده اند.
شرکت بیمه تعاون از سال ۱۳۹۶ در مسابقات کاراته دارای تیم بوده و تاکنون موفق به قهرمانی های ارزنده ای شده است و در این خصوص مدیرعامل شرکت معتقد است که «ورزش دارای جایگاه والایی بوده» و «با توجه به ضرورت سالم سازی فعالیت جوانان، حضور شرکت های اقتصادی منجر به پیشرفت ورزش کشور خواهد شد».

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.