×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
آرزوی چندین ساله بازنشستگان برای متناسب سازی حقوق درحال تحقق است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی بابایی کارنامی اظهار داشت: از مدیرعامل و مجموعه تأمین اجتماعی تشکر می‌کنیم که دغدغه خدمت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان را دارند و برای ارتقاء خدمات به این عزیزان و افزایش حقوق بازنشستگان تلاش می‌کنند.
وی افزود: با مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مبنی بر پرداخت ۸۹ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی اتفاق خوبی را شاهد هستیم و برای اولین بار بیش از یک سوم دیون قطعی و تأیید شده تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.
بابائی کارنامی ادامه داد: در نتیجه پرداخت این مطالبات متناسب سازی حقوق بازنشستگان که طی چندین سال پیگیری می‌شد و از آرزوهای جامعه شریف بازنشستگان بود درحال تحقق است و حقوق آنان از زیر دو میلیون تومان به ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند حقوق افزایش یافته بازنشستگان نیز با شرایط مطلوب و آرمانی فاصله دارد اما در حد امکانات و بضاعت سازمان تأمین اجتماعی افزایش قابل توجهی انجام شده است.
بابائی کارنامی افزود: با برنامه ریزی که در سازمان تأمین اجتماعی برای صیانت از سرمایه‌های کارگران و بازنشستگان انجام شده است، شرایط خوبی را برای خدمت رسانی به بازنشستگان و بهبود معیشت این عزیزان شاهد هستیم و ما از اقدام انجام شده در تأمین اجتماعی حمایت می‌کنیم.
وی با تأکید بر تداوم حمایت و پشتیبانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی، گفت: با ابتکار عمل مدیریت سازمان تأمین اجتماعی برای پرداختی که در اسفند به بازنشستگان انجام شد و اجرای سریع مرحله دوم متناسب سازی در فروردین ماه کار ارزشمندی انجام شده است.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی برای رایگان شدن خدمات درمانی بیمه شدگان شهرهای فاقد مرکز درمانی ملکی و افراد بالای ۶۵ سال در کل کشور، گفت: درباره افزایش عدالت در دسترسی به خدمات درمانی در شهرهای فاقد مرکز ملکی تأمین اجتماعی اقدام بسیار مثبتی که انجام شده است و گام مهمی برای اجرای کامل تعهد این سازمان برای تأمین خدمات درمانی جامعه تحت پوش برداشته شده است.
بابایی کارنامی ادامه داد: اقدام مهم دیگر سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان حمایت ویژه از بیماران خاص و بیماران سرطانی است. این بیماران گرفتاری‌های زیادی دارند و حمایت سازمان تأمین اجتماعی از این بیماران افزایش یافته است و ما از برنامه‌ها و ابتکار عمل سازمان تأمین اجتماعی برای عدالت در خدمات حمایت و تشکر می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.