×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آتش نشان ها را می توان از گمنام ترین فعالان اجتماعی دانست که گرچه کمتر از آنها یاد می شود، اما خدمات شبانه روزی آنها، تا کنون زندگی بسیاری از انسان ها را نجات داده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، هفتم مهر ماه به پاس خدمات بی دریغ و بی منت آتش نشان ها، «روز آتش نشانی و ایمنی» نامگذاری شده است. خاطره تلخ آتش سوزی ساختمان پلاسکو شاید نزدیک ترین واقعه ای است که ما را به یاد جانفشانی صاحبان این شغل می اندازد.
«آتش» گرچه گرما بخش خانه ها در زمستان های سرد و یاریگر انسان در تهیه خوراک روزانه است، اما گاه می تواند با بی احتیاطی، به سهمگین ترین دشمن بشر تبدیل شود. افتادن آتش در مال و خانه، می تواند در کسری از زمان، همه دارایی یک نفر را به کوهی از خاکستر تبدیل کند و آنجاست که اهمیت حرفه آتش نشانی، بیش از همیشه نمایان می شود. اما برای جبران خسارت ناشی از حادثه آتش سوزی چه می توان کرد؟
بیمه آتش سوزی با پوشش های متعددی از جمله آتش سوزی، ترکیدگی لوله، زلزله و آتش فشان، یکی از بهترین راه ها برای جبران خسارات ناشی از این حوادث است. حق بیمه ناچیز، امکان خرید سریع و انعطاف پذیر بودن پوشش ها متناسب با نیاز مشتری، از جمله فاکتورهایی است که خرید بیمه نامه آتش سوزی را برای مشتریان جذاب می کند.
شرکت بیمه آسماری نیز با طراحی محصولات متنوع مبتنی بر بیمه آتش سوزی، در تلاش است تا خاطری آسوده را برای بیمه گذاران خود فراهم کند. متقاضیان محترم می توانند برای خرید این بیمه نامه به شبکه فروش شرکت بیمه آسماری مراجعه و یا از طریق شماره‌ی ۰۲۱۴۳۴۱۷ اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.