×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۹ خرداد , ۱۴۰۴

باشگاه مشتریان بیمه دی، با هدف ارتقای تجربه مشتری، توسعه خرده‌فروشی و تحقق تحول دیجیتال، امروز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) رونمایی شد.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی، این شرکت در ادامه مسیر تحول دیجیتال و با تمرکز بر مشتری‌مداری، از «باشگاه مشتریان بیمه دی» به عنوان بستری نوین برای تعامل مؤثرتر با مخاطبان خود رونمایی کرد. این مراسم در جریان هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی با حضور پرویز خوشکلام خسروشاهی، رئیس کل بیمه مرکزی، و هادی عبداللهی، مدیرعامل بیمه دی برگزار شد.

باشگاه مشتریان بیمه دی با هدف بهبود تجربه کاربران، ارتقای هوشمندسازی خدمات، افزایش وفاداری مشتریان و توسعه فروش خرده‌فروشی و فروش متقاطع راه‌اندازی شده است. این سامانه با تکیه بر داده‌محوری و رفتارشناسی مشتریان، خدمات ویژه‌ای را طراحی و ارائه می‌کند تا بتواند تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده و کارآمد را برای اعضا رقم بزند.

نکته قابل توجه در این طرح، امکان عضویت برای عموم افراد است؛ به این معنا که عضویت در باشگاه مشتریان صرفاً محدود به بیمه‌گزاران بیمه دی نیست و همه علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه، از مزایای آن بهره‌مند شوند.

رئیس کل بیمه مرکزی در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات بیمه دی در مسیر دیجیتالی‌سازی فرآیندها، راه‌اندازی این باشگاه را گامی مهم در جهت توسعه فرهنگ بیمه دانست. خسروشاهی با اشاره به نقش فناوری در افزایش دسترسی و رضایت بیمه‌گزاران، ابراز امیدواری کرد که سایر شرکت‌های بیمه نیز با ورود جدی‌تر به حوزه تحول دیجیتال، خدمات متنوع‌تری به مشتریان ارائه کنند.

این اقدام بیمه دی، در راستای تحقق سه هدف از شش هدف راهبردی شرکت شامل بهبود تجربه مشتری، ارتقای هوشمندسازی و توسعه خرده‌فروشی انجام شده و گامی مؤثر در جهت ارتقای جایگاه این شرکت در صنعت بیمه کشور محسوب می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.