
جشنواره فروش بیمه های باربری طرح اعتماد در حالی که به روزهای پایانی خود می رسد با استقبال خوبی از سوی شبکه فروش روبرو شده است.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی: در ادامه برگزاری جشنوارههای متعدد فروش در بیمه رازی با آغاز جشنواره فروش بیمه های باربری با عنوان اعتماد رازی از ۲ بهمن ماه ۱۴۰۳ تا اکنون عدد حق بیمه وصولی این جشنواره به بیش از شصت میلیارد ریال رسیده است که نشان از استقبال ویژه از سوی شبکه فروش را دارد در این طرح ۳۵ شعبه بیمه رازی در سراسر کشور حضور فعال داشته اند.
در همین راستا ندا اسدی مدیر بیمه های باربری هواپیما و کشتی گفت : طرح فروش بیمه های باربری به عنوان اعتماد رازی از بهمن ماه سال گذشته تا اردیبهشت ۱۴۰۴ با هدف ترغیب نمایندگان و کارگزاران برای جذب پرتفوی با کیفیت و با هدف تقویت خرده فروشی وایجاد انگیزه در بین شبکه فروش برای فروش بیمه نامه های سود ده در رشته باربری و متعاقبا کسب درآمد بیشتربرای نمانیدگان راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره نفرات برتر بر اساس حق بیمه وصولی ارزیابی خواهند شد با این منظور که ما بتوانیم خورده فروشی را در این رشته نیز تقویت کنیم … و با توجه به اهداف استراتژیک شرکت تلاش می کنیم در رشته باربری نیز به پرتفو های سوده توجه بیشتر داشته باشیم.
اسدی تاکید کرد: ما در سال گذشته با مدیریت ریسک توانستیم ظریب خسارت این رشته را در بیمه رازی به پایینترین درصد خود حتی پایین تر از ظریب خسارت صنعت یعنی به یک درصد برسانیم …
اسدی در پایان اعلام کرد: ما همچنان با توجه به استقبال شبکه فروش از این جشنواره و در ادامه مسیر در حال برنامه ریزی و بررسی جشنواره های متعدد دیگر و طرح های فروش دیگری هستیم که این شرایط و این روحیه رقابتی را بیشتر تقویت نماییم.