×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
برای گرفتن نوبت از درمانگاه امام رضای شیراز چه راه هایی وجود دارد؟

امروز دیگر مانند گذشته نیازی نیست که برای رزرو نوبت پزشکان متخصص به بیمارستان، درمانگاه یا مطب های خصوصی مراجعه کرد‌ بلکه به ‌راحتی و به صورتی غیرحضوری می توان مناسب ترین نوبت را رزرو کرد، از این رو در این بخش بررسی خواهیم کرد که برای گرفتن نوبت از درمانگاه امام رضای شیراز چه راه هایی وجود دارد؟ جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص شیوه نوبت دهی درمانگاه امام رضا شیراز با ما در ادامه همراه باشید.

فرق درمانگاه با بیمارستان چیست؟

 یک درمانگاه می تواند بخشی از یک بیمارستان باشد و یا اینکه به صورت مستقل از بیمارستان خدمات درمانی را به بیماران ارائه دهد.

یک درمانگاه ممکن است از یک یا چند کلینیک تخصصی تشکیل شود، که موسس آن می تواند دولت، اشخاص حقیقی یا خیرین باشند.

درمانگاه های عمومی از بخش های مختلفی چون، داروخانه، پزشکی عمومی، پزشکی تخصصی، آزمایشگاه و غیره تشکیل می شوند در حالی که در یک درمانگاه تخصصی تنها به یک رشته پزشکی نظیر دندانپزشکی و یا چشم پزشکی پرداخته می شود، در این گونه درمانگاه ها جمعی از پزشکان متخصص یا فوق تخصص خدمات پزشکی را در یک زمینه خاص به بیماران ارائه می دهند.

همچنین یک درمانگاه می تواند شبانه روزی یا شیفتی باشد.

معمولا امکان بستری شدن بیمار تنها برای مدت ۲۴ ساعت وجود دارد و جهت بستری شدن مدت بیشتر بیمار باید به بیمارستان منتقل گردد.

درمانگاه ها همانند بیمارستان ها می توانند با بیمه های درمانی قرارداد بسته و خدمات درمانی خود را مطابق تعرفه های بیمه ای به مراجعه کنندگان خود عرضه کنند.     

درمانگاه امام رضای شیراز چه بخش هایی دارد؟

این درمانگاه از کامل ترین و مجهزترین درمانگاه های شهر شیراز می باشد که از بخش های مختلفی نظیر؛ داروخانه، آزمایشگاه ، رادیولوژی، سونوگرافی، پزشکی عمومی، تزریقات و پانسمان و غیره تشکیل شده است.

آدرس درمانگاه امام رضای شیراز چیست؟

ساختمان بزرگ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی امام رضای شیراز در شهر شیراز، در کنار درمانگاه شهید مطهری، در میدان نمازی، جنب بیمارستان نمازی به خوبی برای همگان نمایان است.

درمانگاه امام رضای شیراز چه ساعاتی دایر است ؟

ساعات کاری درمانگاه امام رضای شیراز از ساعت ۷:۰۰ صبح الی ۲۱:۰۰ شب از شنبه تا چهارشنبه به جز پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل  می باشد.

نوبت گیری از درمانگاه امام رضای شیراز چگونه است؟

جهت رزرو نوبت از پزشکان این درمانگاه می توان با برقراری ارتباط با شماره تماس  07136121000 از نوبت دهی پزشکان در روزهای کاری مطلع شد.

همچنین با مراجعه به وب سایت رسمی درمانگاه شما می توانید به صورت آنلاین از پزشکان متخصص این درمانگاه نوبت رزرو کنید.

درمانگاه امام رضا(ع) به سیستم نوبت دهی اینترنتی مجهز می باشد لذا با این طریق  مراجعه کنندگان محترم قادر خواهند بود نوبت   با پزشک مورد نظر خود را بدون نیاز به حضور در درمانگاه رزرو کنند. برای این کار باید به سیستم نوبت دهی سایت درمانگاه وارد شد که پس از تایید رزرو نوبت باید در روز ویزیت حضوری پرینت تراکنش موفق یا کد رهگیری که از نرم افزار نوبت دهی دریافت شده است را به همراه داشت.

هنگام رزرو نوبت اینترنتی باید به نکات زیر توجه کرد

۱- عدم تکمیل فرآیند نوبت دهی تا پرداخت نهایی به صورت اینترنتی انصراف تلقی می شود لذا هیچگونه نوبتی برای مراجعه کننده محترم لحاظ نخواهد شد.

۲ – اگر حین رزرو نوبت و پس از رزرو نوبت مشکلی ایجاد شد ، باید ۳۰ دقیقه بعد مجددا برای دریافت نوبت اقدام نمود.

۳ – جهت بهره مندی از خدمات پزشکی درمانگاه مطابق با تعرفه بیمه های درمانی  لازم است قبل از ورود به سامانه رزرو نوبت، از تاریخ اعتبار بیمه مورد استفاده خود اطمینان داشته باشید.

۴ – از آنجا که به صورت پیامکی عدم حضور پزشک انتخابی در موعد مقرر به بیمار اطلاع داده می شود لذا همواره پیامک های ارسال شده از سوی سامانه نوبت دهی درمانگاه را مورد توجه قرار دهید و از غیر فعال کردن پیامک تلفن همراه خود در فاصله زمانی رزرو نوبت تا ویزیت نهایی خودداری کنید.

۵ –  مراجعه کنندگان جهت دریافت پیامک های سامانه نوبت دهی به این ترتیب باید عمل کنند؛ افراد داری خط همراه اول باید عدد ۲ را به شماره ۸۹۹۹ پیامک کرده و یا با شماره ۹۹۹۰ تماس حاصل نمایند و دارندگان خطوط ایرانسل باید عدد ۱ را به شماره ۵۰۰۵ پیامک کنند و یا با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید.

۶ – اخذ نوبت تنها برای فردی است که مشخصات دقیق شناسنامه ایی و بیمه ای خود را کرده است رزرو خواهد شد لذا واگذاری نوبت به فرد دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

۷ – درج هر گونه اطلاعات اشتباه در رزرو نوبت سبب ابطال نوبت دهی خواهد شد.

۸ – به طور کلی ۷۲ ساعت قبل از موعد ویزیت امکان لغو یا تغییر تاریخ نوبت آن هم به صورت حضوری وجود دارد.

۹ – بازگشت وجه حق ویزیت در صورت عدم حضور بیمار و یا لغو ویزیت بعد از زمان مقرر امکان پذیر نخواهد بود.

 پزشکان درمانگاه امام رضای شیراز از نظر تجربه و مهارت در چه سطحی قرار دارند؟

پزشکان متخصص و فوق تخصص مشغول به فعالیت های درمانی در این درمانگاه از زبده ترین و باتجربه ترین پزشکان شهر شیراز هستند که جهت بررسی رزومه کاری و سوابق تحصیلی و طبابت آنها و همچنین اطلاع از میزان رضایت مندی مراجعه کنندگان آنها می توانید با مشاهده صفحه بیوگرافی آنها در سایت پذیرش ۲۴ به طور کامل اطلاعات لازم را در مورد آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.