×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
‎دیدار نماینده جویبار، سوادکوه و قائم شهر با مدیر عامل شرکت دخانیات ایران

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران؛ کمال علیپور خنکداری نماینده مردم شریف جویبار، سوادکوه و قائمشهر استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت دخانیات ایران با وی دیدار و گفتگو کردند.
‎دکتر محمد شیخان در این دیدار با اشاره به ظرفیت های استان مازندران، تصریح کرد: برنامه ها و سیاست های شرکت دخانیات ایران تبدیل ظرفیت های بالقوه استان ها در راستای افزایش تولید، اشتغال جوانان و خروج از رانت و فساد و واسطه گری در بخش های تأمین، تولید و فروش است.
‎وی همچنین گفت: مازندران در عرصه کشت توتون و تولید ظرفیت های بسیار بالایی دارد و‌ باید با توسعه زیر ساخت های این استان، ظرفیت تولیدی مجتمع مازندران را افزایش دهیم
‎مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره افزود: شرکت دخانیات با ۶۰۰۰ نفر پرسنل، میراث دار حجم عظیمی از بدهی هایست که از سنوات گذشته به جای مانده که باید با تلاش، نگاه تحولی و تغییر وضع موجود و بهبود فرآیندها و تدوین برنامه های هدفمند، این وضعیت را خردمندانه تغییر دهیم.
‎ دکتر محمد شیخان با اشاره به اهمیت تعاملات با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، گفت: در طرح مالیات و عوارض دخانیات مطرح شده در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، انتظار میرود نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از دیدگاه های تخصصی شرکت دخانیات در اعمال سیاست های درست برای تقویت تولید داخلی و ملی صنعت دخانیات کشور استفاده نمایند.
‎کمال علیپور خنکداری نماینده جویبار، سوادکوه و قائمشهر نیز با ابراز خرسندی از این دیدار، خواستار ارائه پیشنهاد تخصصی شرکت دخانیات در حوزه مالیات بر سیگار و تنباکو جهت طرح در کمیسیون جهش تولید در راستای کمک به صنایع ملی کشور شد.
‎وی همچنین در این دیدار با حمایت از شرکت های تولیدی داخلی و ملی مانند شرکت بزرگ و قدیمی دخانیات افزود: استان مازندران ظرفیت های بسیاری در جذب سرمایه گذاری در راستای تولید ملی در اختیار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.