×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دادستان کل کشور گفت: پس از سفر سال‌ گذشته رئیس قوه‌قضائیه به بوشهر تاکنون، ۹۵ درصد از اموال موجود در گمرکات و انبار اموال تملیکی تعیین تکلیف شده‌اند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حجت‌الاسلام والمسلمین «موحدی» دادستان کل کشور در شورای قضایی استان بوشهر با حضور رئیس قوه قضائیه برگزارشد با اشاره به سفر مردادماه سال گذشته حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به بوشهر و دستورات صادره از سوی رئیس قوه قضائیه برای ساماندهی و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات بوشهر، اظهارکرد: با پیگیری‌های به عمل‌آمده از سوی دستگاه قضایی بوشهر و همکاری سایر بخش‌ها، تا به امروز، حدود ۹۵ درصد از اموال بلاتکلیف بنادر، گمرکات و سازمان اموال تملیکی بوشهر به ارزش بیش از چهار هزار و ۵۶۴ میلیارد تومان تعیین تکلیف شدند.

وی با اشاره به خودروهای موسوم به سفارش های جعلی نیز افزود: این پرونده شامل یک هزار و ۶۲ دستگاه خودروی سواری بود که ۷۸ درصد آن تعیین تکلیف شده و مابقی نیز در فرآیند تعیین تکلیف است.

دادستان کل کشور ادامه داد: همچنین ۳۲۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهسازی، معدنی و صنعتی نیز وجود داشت که ۲۵۲ دستگاه تعیین تکلیف شد و مابقی در فرآیند مزایده قرار دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچگونه اموال رسوبی در انبارها وجود ندارد و اموال موجود مربوط به سال جاری است که در حال رصد است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.