×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۸۵۰۰ نفر از کارکنان فولاد مبارکه از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وام دریافت کردند

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تعامل و همکاری بین نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه و بزرگ‌ترین مجتمع تولید فولاد کشور به‌گونه‌ای بوده که رضایتمندی مدیران و کارکنان فولاد مبارکه را در پی داشته است.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات به کارکنان شرکت‌ها بی‌رقیب است
در جلسه‌ای که چندی پیش با حضور مدیران دو مجموعه برگزار شد، حامد حسین ولی ‌بیک، معاون اقتصادی مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: بهترین خدمات بانکی را از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گرفتیم و از رضایت کارکنان در این رابطه خرسندیم و معتقدیم هیچ مجموعه‌ای در ارائه خدمات به کارکنان قابل رقابت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیست.
۱۲هزار فقره حساب کارکنان فولاد مبارکه نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است. بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور تا کنون ۸۵۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ تقریبی ۲۴۰۰ میلیارد ریال به کارکنان فولاد مبارکه پرداخت کرده است.
افتتاح حساب و دریافت تسهیلات به‌صورت غیرحضوری
نکته قابل توجه اینکه برای راحتی کارکنان این شرکت، خدمات افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات به‌صورت غیرحضوری انجام شده است. از آنجایی که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نخستین بانک کشور است که خدمات افتتاح حساب آنلاین و پرداخت تسهیلات آنلاین را بر بستر همراه‌بانک ارائه کرده، از این امکان برای ارائه خدمات به کارکنان فولاد مبارکه استفاده کرده است.
گفتنی است شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بزرگ‌ترین واحد صنعتی خصوصی در کشور به شمار می‌رود که در جنوب غربی شهر مبارکه قرار دارد. فولاد مبارکه هم‌اکنون محرک بسیاری از صنایع بالادستی و پایین‌دستی است. حضور در میان ۲۵ شرکت برتر دانشی آسیا مانند سامسونگ، تویوتا و… برای نخستین ‌بار در خاورمیانه (در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷) یکی از افتخارات چند سال گذشته این شرکت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.