×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،ابراهیم کشاورز در دیدار با رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی فارس ضمن گرامیداشت هفته خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: ماهیانه ۶۵۰ میلیارد تومان صرف هزینه های تعهدات کوتاه و بلندمدت بیمه شدگان و مستمری بگیران می شود.
وی با اشاره به اجرایی شدن طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت: با پیگیری‌های مدیر عامل سازمان و با وصول ۳۲ هزار میلیارد تومان از سهام شرکت‌های دولتی به تامین اجتماعی این طرح از مرداد ماه سال جاری اجرایی شد.
مدیر کل تامین اجتماعی فارس با اشاره به محدودیت های کرونایی و تحریم های اعمال شده علیه کشورمان اظهار داشت : بیشترین منابع درآمدی تامین اجتماعی از محل دریافت حق بیمه است که در سال جاری  ، درآمد ماهیانه ما بطور میانگین مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان خواهد شد. از طرفی نیز انتظار داریم اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران به عنوانی یکی از صاحبان اصلی صندوق تامین اجتماعی ما را در وصول بهتر مطالبات معوق یاری نمایند.
کشاورز از راه اندازی شعبه ۶ تامین اجتماعی شیراز و شعبه جدیدی در شهر صدرا خبر داد و گفت : با حمایت و پیگیری استاندار فارس و در جهت افزایش رضایتمندی بیمه شدگان در تلاش هستیم که با راه اندازی شعبه ۶ و همچنین شعبه مستقل صدرا در موقعیت جدید ، خدمات مطلوب تری به مخاطبین ارایه نماییم.
وی خاطر نشان کرد: تنها با حذف فرآیند تامین اعتبار از دفاتر درمانی سالیانه ۲ میلیون تردد به شعب فارس کاسته می شود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.