×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۵ واژه کلیدی تکنولوژی در سال ۲۰۲۲ که بهتر است با آن آشنا شوید

کیوسک خبر ـ شروع سال، نوآوری‌های رونمایی شده در نمایشگاه CES 2022 در واقع پیش‌نمایشی از فناوری‌هایی ارائه کردند که احتمالاً امسال در سطر اول اخبار تکنولوژی خواهند بود. بر همین اساس، در این مقاله پنج واژه کلیدی که مطمئناً بر زندگی ما در سال ۲۰۲۲ و پس از آن تأثیر می‌گذارند معرفی شده است.

Health (سلامتی)

همه‌گیری جهانی کووید ۱۹ به ما نشان داد که هیچ چیز مهم‌تر از سلامتی و تندرستی نیست. در نظرسنجی مک کینزی، ۷۹ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از نظر آن‌ها سلامتی مهم است و ۴۲ درصد از شرکت‌کنندگان نیز اعلام کردند سلامتی اولویت اصلی زندگی را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل، ال‌جی به همراه دیگر شرکت‌ها، همچنان به توسعه فناوری‌ها و دستگاه‌هایی که باعث ارتقاء سطح بهداشت و سلامت داخل خانه می‌شود ادامه خواهند داد. در نمایشگاه CES 2022، ال‌جی محصولاتی را با هدف ارتقای سلامت و تغذیه معرفی کرد که از جمله می‌توان به دستگاه تصفیه هوای PuriCare AeroTower جدید این شرکت برای هوای پاک‌تر در محیط داخلی و LG Tiiun برای پرورش سبزیجات تازه و مغذی در فضای داخلی خانه و بدون نیاز به باغچه اشاره کرد.

Connected Living (زندگی آنلاین)

با توجه به اینکه مردم اکنون زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنند، مصرف کنندگان در استفاده از فضای شخصی خود خلاقیت بیشتری به خرج می‌دهند. تلویزیون‌های LG Objet  و LG StanbyME که برای سبک زندگی خانه‌محور امروزی توسعه یافته‌اند، دارای طراحی‌های متفاوتی هستند که زندگی روزمره را برای کاربران لذت بخش‌تر می‌کند. جدیدترین تلویزیون‌های سریLG’s lifestyle  در هر اتاقی زیبا دیده می‌شوند چون به راحتی با هر فضای داخلی ست می‌شوند. با این محصولات هر کسی می‌تواند در حال تماشای یک فیلم در خانه استراحت کند و لازم نیست حتماً به سالن سینما سر بزند. یا می‌تواند به جای رفتن به باشگاه بدنسازی، به تماشای تمرین‌های آسان ورزشی در YouTube بنشیند و از خانه خارج نشود.

Metaverse (متاورس)

Metaverse یک کلمه‌ی متشکل از دو واژه‌ی Meta (به معنای فراتر) و universe (به معنای جهان) است که به بخشی محبوب از فرهنگ لغت امروزی بشر تبدیل شده است. بر اساس نظریه‌ی بسیاری از نوآوران فناوری، متاورس، آینده اینترنت را تشکیل می‌دهد و ممکن است روزی به همه اجازه دهد تا از طریق آواتارهای دیجیتالی خود برای کار، مسافرت یا سرگرمی به صورت آنلاین متصل شوند.

با استقبال بیشتر مصرف‌کنندگان از این مفهوم جدید، محصولات و دستگاه‌های ال‌جی مانند لپ‌تاپ گیمینگ UltraGear، نمایشگر UltraFine و بلندگوی گیمینگ UltraGear به کاربران کمک می‌کنند تا با تقویت حس غوطه‌ور شدن در صحنه به طور واقعی‌تر در دنیای مجازی فعالیت کنند.

New Experience in Travel (تجربه جدید در حمل­ونقل)

ال جی در CES 2022 چشم‌انداز خود در حوزه‌ی وسایل نقلیه آینده را با LG OMNIPOD با دیگران به اشتراک گذاشت؛ LG OMNIPOD  یک خودروی مفهومی است که مرز بین خانه و وسیله‌ی نقلیه را از بین می‌برد. در واقع LG OMNIPOD با داشتن لوازم پیشرفته مدولار داخل خودرو، محیط داخلی سازگار با استفاده از Meta Environment Screen و خدمات هوش مصنوعی(AI)، آنچه را که ال‌جی برای آینده‌ی وسایل نقلیه متصور است را نشان می‌دهد.

آینده پایدار و سازگار با محیط زیست(Sustainable Future)

از آنجایی که مصرف‌کنندگان در سراسر جهان شرکت‌ها را به داشتن مسئولیت‌پذیری بیشتر در برابر محیط زیست تشویق می‌کنند، بسیار مهم است که کسب‌وکارها محصولات و خدماتی را ارائه کنند که کره زمین در اولویت طراحی آن‌ها قرار داشته باشد. خوشبختانه ال‌جی از دانش تحقیق و توسعه خود برای توسعه فناوری‌هایی استفاده می‌کند که این هدف را دنبال می‌کنند.

جدیدترین لوازم خانگی و محصولات تهویه مطبوع ال‌جی مانند LG WashTower، یخچال InstaView Door-in-Door و پمپ حرارتی Therma V با مصرف حداقل انرژی باعث کاهش اثرات منفی در محیط زیست می‌شوند.

همچنین با در نظر گرفتن دغدغه‌های زیست‌محیطی، سری ۲۰۲۲ ساندبارهای ال‌جی طوری طراحی شده‌اند که کمترین ردپای کربنی در کل چرخه‌ عمر خود به جا می‌گذارند. این محصولات با بسته بندی ۱۰۰ درصد کاغذی ارسال می‌شوند و از رزین پلاستیکی بازیافتی برای ساخت بدنه بیرونی آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین دارای کمترین میزان مصرف انرژی هستند.

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.