×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مریم امیری اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی در استان هرمزگان در یک بیمارستان و یک پلی کلینیک تخصصی و ۷ درمانگاه تخصصی و عمومی در سطح استان صورت می گیرد.

دکتر امیری همچنین از افزایش خدمات درمانگاه تخصصی بیمارستان خلیج فارس در نوبت عصر خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء سطح خدمات درمانی تامین اجتماعی در بیمارستان خلیج فارس و دسترسی راحت تر هم استانی های عزیز به خدمات تخصصی، این مرکز در شیفت عصر نیز خدمات تخصصی در زمینه قلب، زنان و زایمان، داخلی، ارولوژی، ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب را به مراجعین و بیمه شدگان ارائه می کند.

وی ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان در بحران کرونا از مردم خواست به منظور حفظ سلامت خود و اطرافیانشان، همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: مردم صرفا در موارد ضروری به مراکز درمانی مراجعه کنند چرا که ازدحام در محیط های درمانی خطر ابتلا و سرایت بیماری ها را بیشتر خواهد کرد.

دکتر امیری افزود: آمادگی خود را برای عقد قرارداد با تمامی رادیولوژیست های هرمزگان اعلام می‌کنیم تا مشکل نیمی از جمعیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفری این استان حل شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: ۸۸۴ هزار و ۷۲۲ بیمه شده تأمین اجتماعی استان هرمزگان برای دریافت خدمات رادیولوژی از بخش خصوصی با مشکل روبه رو هستند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان اظهار داشت: برای رفع این مساله نشست های مختلفی با رادیولوژیست های این استان برگزار شده است.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.