×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
۳۶۴ پروژه مسئولیت اجتماعی نفت در سال ۹۹ تکمیل شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت ملی نفت ایران، بابک دارابی اظهار کرد: پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی در استان‌های نفت‌خیز با هدف کاهش محرومیت‌ها در مناطق کمتر توسعه‌یافته عملیاتی می‌شود که نتیجه آن توسعه، عمران، آبادانی و ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی است و در نتیجه همکاری و همفکری میان شرکت ملی نفت ایران با نهادهای محلی و مردم در استان‌های تولیدکننده نفت و گاز حاصل می‌شود.
وی اجرای پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی را زمینه‌ساز توسعه پایدار کشور خواند و گفت: از میان ۳۶۴ پروژه تکمیل‌شده، ۲۸ پروژه آموزشی، ۷۷ پروژه ورزشی، ۱۴۰ پروژه بهداشتی و درمانی، ۶ پروژه راه، ۶ پروژه آبرسانی، ۱۰۳ طرح هادی روستایی و ۴ طرح خدماتی بوده است.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز ادامه داد: این مدیریت پارسال همچنین ۱۴۱ دستگاه ونتیلاتور ویژه بیماران کرونایی با اختصاص اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریالی به بیمارستان‌های مناطق نفت‌خیز کشور اهدا کرد. این دستگاه‌های کمک تنفسی همسو با مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و پیرو تفاهم‌نامه‌ای که بین وزیران نفت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امضا شده، در اختیار بیمارستان‌های مناطق نفت‌خیز که در واقع بیمارستان‌های هدف خود وزارت بهداشت بود، قرار گرفت.
دارابی از تصویب و ابلاغ پروژه‌های جدید در مناطق نفت‌خیز و گازخیز کشور در سال جاری خبر داد و گفت: پروژه‌های تعریف‌شده می‌تواند نقشی بسزا در افزایش سرانه بهداشتی، خدماتی، ورزشی و طرح‌های هادی روستایی این مناطق داشته باشد.
وی ادامه داد: اجرای پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی از محل ۴ درصد طرح‌های EPD و EPC که مورد تأکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران است نیز از مواردی به‌شمار می‌رود که ازسوی مدیریت کمک به عمران پیگیری می‌شود و آمادگی کامل برای اجرای آنها وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.