×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر تبلیغات و توسعه شرکت فولاد خوزستان افزود: تلاش ما به سوی توسعه شرکت‌های فولادی با اجرای پروژه‌های پژوهشی و بومی‌سازی استوار است. در این راستا، ما بیش از ۳۵ پروژه اجرایی نیاز محور و ارزش محور با اعتباری نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان را در دو سال گذشته اجرا کردیم. در حال حاضر، بیش از ۶۵ پروژه پژوهشی و بومی‌سازی در حال انعقاد و ۱۲۷ پروژه در مراحل مذاکرات اولیه قرار دارند.

کیوسک خبر ـ مهندس طاهر، مدیر تبلیغات و توسعه شرکت فولاد خوزستان، در نخستین روز از نمایشگاه فولاد ایران در نشست خبر اظهار داشت: افراد موفق وبا دانش فنی بالا در کشور ایران، به عنوان منشاهای حرکتی درخشان در حوزه‌های مختلف ظاهر شده‌اند. این افراد توانمندی‌های بیشماری دارند که در بخش‌های مختلف اقتصادی می‌توانند به عنوان محرک‌های مهم عمل کنند.

وی ادامه داد: شناسایی افراد موفق، یکی از چالش‌های اصلی کشور است. این افراد نه تنها نیازهای بسیاری را برآورده می‌کنند بلکه توانمندی‌های خود را در بخش‌های دانشگاهی، صنعت، دانش بنیان‌ها، نوآوران و افراد متخصص ترکیب می‌کنند.

مدیر توسعه شرکت فولاد خوزستان تاکید کرد: شعار ما در سال‌های اخیر، تحقیقات پیرامون کارهای ارزش محور و نیاز محور است. در این راستا، به ایجاد حرکت‌های مهم در بخش‌های پژوهشی و بومی‌سازی پرداخته‌ایم.

او ادامه داد: تلاش ما بر این است که به‌وسیله دانشگاه‌ها، صنعت، دانش بنیان‌ها و نوآوران، به تحقیقات پایه و بنیادی فراهم‌آوریم. این تحقیقات باید ارزش افزوده داشته باشد و به صورت مطالعات کتابخانه‌ای و عملیاتی انجام شود.

وی افزود: تلاش ما به سوی توسعه شرکت‌های فولادی با اجرای پروژه‌های پژوهشی و بومی‌سازی استوار است. در این راستا، ما بیش از ۳۵ پروژه اجرایی نیاز محور و ارزش محور با اعتباری نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان را در دو سال گذشته اجرا کردیم. در حال حاضر، بیش از ۶۵ پروژه پژوهشی و بومی‌سازی در حال انعقاد و ۱۲۷ پروژه در مراحل مذاکرات اولیه قرار دارند.

او تاکید کرد: محور اصلی و موتور محرکی این پروژه‌ها از شرکت‌های دانش بنیان است. این تعاملات به جلب افراد متخصص کمک کرده و در راستای توسعه صنعت فولاد کشور قدم برمی‌دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.