×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۵ خرداد , ۱۴۰۳
۱۵۰میلیون دلار از دستمزد آبی‌اناری‌ها معوق و تا سال ۲۰۲۵ پرداخت می‌شود

به گزارش ایرنا، پس از ماه‌ها مذاکره بر سر کاهش دستمزد، بازیکنان بارسا در اواخر نوامبر با معوق شدن دستمزدهای خود معادل ۱۱۲ میلیون پوند(حدود ۱۵۰ میلیون دلار) موافقت کردند؛ آنها پیش از این، با پیشنهاد تعویق مجموع ۱۷۰ و ۱۳۰ میلیون پوندی مخالفت کرده بودند.
اما هدف اصلی اقدامات پس انداز پول در کوتاه مدت، برملا شده و در نتیجه بازیکنانی که در مجموع ۱۱۲ میلیون پوند از دستمزدشان معوق شده بود، طی چهار سال آتی کل مبلغ معوق را دریافت خواهند کرد حتی اگر از باشگاه جدا شده باشند.
بنابراین در مورد «لیونل مسی» که در سال آخر قرارداد خود هفته‌ای ۵۰۰ هزار پوند درآمد داشته و در تابستان سال آینده احتمال جدایی وی وجود دارد، تا سال ۲۰۲۵ همچنان با آبی اناری‌ها مراوده مالی خواهد داشت و سهم خود را بابت از دست رفتن درآمدهای باشگاه در این فصل دریافت خواهد کرد.
این بند تنها حقوق ثابت ستاره‌های بارسا را پوشش داده و متغیرهای موجود در قرارداد آنان به جای چهار سال ظرف مدت سه سال پرداخت خواهد شد.
این توافق مورد پذیرش اکثر بازیکنان تیم به استثنای تعداد معدودی از آنان قرار گرفته است.
جرارد پیکه، مارک آندره ترشتگن، کلمنت لنگله و فرانکی دی‌یونگ همگی با کاهش دستمزد خود در زمان مدیریت «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس مستعفی این باشگاه موافقت و پیکه و دی یونگ ۳۰ درصد دستمزد خود را معوق کرده بودند.
بازیکنان ذخیره‌ای که میزان دستمزد معوق آنان کمتر از ۱۴۰ هزار پوند است نیز از توافق انجام شده با ستاره‌های تیم خارج شده و باید با مدیریت جدید که در ژانویه ۲۰۲۱ منصوب می‌شود، توافق کنند.
باتوجه به اینکه آبی اناری‌ها همچنان با کمبود ۶۰ میلیون پوند از مبلغ موردنظرشان برای پس انداز، مواجه هستند، این توافق جدید می‌تواند این باشگاه کرونازده را از به لحاظ مالی کمک کند.
«رونالد کومان» نیز باوجود اینکه در تابستان هدایت این تیم را عهده‌دار شده است، پیش از این با تعویق دستمزد ۱۰ میلیون پوندی خود موافقت کرده است. تازه ترین آمار و ارقام حاکی از آن بود که بارسا متحمل ۸۸ میلیون پوند ضرر شده و تا ژوئن ۲۰۲۰ بدهی خالص این باشگاه دوبرابر شده و به ۴۴۰ میلیون پوند رسیده است.
مصائب مالی و تقلای بارسا برای رهایی از آن، «کارلِس توسکتس» سرپرست باشگاه را بر آن داشت تا به‌تازگی در مصاحبه‌ای مدعی شود که اگر افسار مدیریتی در دست او بود، در تابستان مسی را می‌فروخت.
«کیکه ستین» که کومان جانشین وی روی نیمکت بارسا شده است نیز به تازگی گفته که تاکنون یک ریال هم به عنوان غرامت اخراج از نیوکمپ دریافت نکرده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.