×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشان داد می تواند بدون هیاهو مرد شماره یک مربیگری برای رسیدن به صدر جدول لیگ برتر باشد.

به گزارش کیوسک خبر، یحیی گل محمدی در جریان دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان برای یکصدمین بار به عنوان سرمربی هدایت سرخپوشان پایتخت را بر عهده داشت؛ دیداری که پیروزی یک بر صفر پرسپولیس را در سکوت محض ورزشگاه آزادی به همراه داشت تا شادی هواداران این تیم بار دیگر تنها از سوی قابل تلویزیون باشد.

شاید اگر درهای ورزشگاه آزادی در سه سال اخیر به بهانه کرونا بسته نبود یحیی بیشتر از اینها مورد لطف طرفداران پرسپولیس قرار می‌گرفت. مردی که در سکوت به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و در همان سکوت دو بار دیگر پرسپولیس را بر تخت قهرمانی تکیه داد.

گل محمدی در سه فصل گذشته سه بار استعفا داد اما هر بار اعلام کرد در صورت جدایی هرگز دنبال گرفتن پول از پرسپولیس نیست.

«یک تا صد» برای گل‌محمدی طعم صدرنشینی می‌دهد

مشکلات مدیریتی پرسپولیس سبب شده بود تا سرمربی آرام بارها از کوره در رفته و بابت عدم توجه به این تیم اعتراض خود را علنی کند. گل محمدی که حالا به واسطه بعضی از رفتارهایش به عنوان یک مربی محجوب در فوتبال ایران شناخته می‌شود حالا بار دیگر باید صدمین حضور خود در مهم‌ترین پست فنی باشگاه پرسپولیس را در سکوت جشن بگیرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مهر، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشان داد می‌توان به در رأس کادر فنی تیم پر طرفدار بود و به قهرمانی رسید و هیاهو نکرد. او بی آنکه منتی بابت قهرمانی‌ها بر سر پرسپولیس بگذارد برای ادامه راه موفقیت با این تیم به صدر جدول لیگ برتر بازگشته است تا پر افتخارترین تیم باشگاهی کشور را بار دیگر به جام قهرمانی نزدیک کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.