×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
یوفا: برنامه‌ای برای گرفتن میزبانی فینال لیگ قهرمانان از روسیه نداریم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از استار، با توجه به شرایط سیاسی بسیار پرتنش بین روسیه و اوکراین، درخواست‌هایی مبنی بر انتقال فینال لیگ قهرمانان از سن پترزبورگ وجود دارد. یوفا گفت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تغییر محل برگزاری دیدار نهایی وجود ندارد ولی وضعیت به دقت رصد می‌شود. 
تام توگندات، کارشناس سیاست خارجی بریتانیا به شدت از یوفا انتقاد کرد. این سیاستمدار محافظه‌کار روز سه‌شنبه در توییتر نوشت: این یک تصمیم شرم‌آور است. یوفا نباید پوششی برای دیکتاتوری خشن روسیه باشد.
یوفا در رابطه با بازی‌های اروپایی زنیت سن پترزبورگ قهرمان روسیه اعلام کرد که در تماس نزدیک با فدراسیون فوتبال روسیه و باشگاه زنیت است. در حال حاضر برنامه‌ریزی شده است که همه بازی‌ها طبق برنامه برگزار شود. زنیت روز پنج‌شنبه در دیدار برگشت لیگ اروپا به مصاف بتیس خواهد رفت.
فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار است در سن پترزبورگ روسیه برگزار شود. با وجود اعتراضات بین‌المللی، کرملین عصر روز دوشنبه جمهوری‌های خودخوانده مردمی دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین را مستقل و به رسمیت شناخت و نیروهای روسی را به این مناطق اعزام کرد. بریتانیا، اتحادیه اروپا و ایالات متحده بلافاصله تحریم‌هایی را علیه روسیه اعلام کردند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.