×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

یخچال نوآورانه «MoodUP» ال‌جی با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و با قابلیت تغییر رنگ پنل­های در‌ب‌، تجربه کاربران را متحول می‌دهند.

کیوسک خبر ـ ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه IFA 2022 از یخچال فوق­العاده MoodUP™  خود با پنل‌های درب LED  با قابلیت تغییر رنگ رونمایی می‌کند. پس از عرضه اخیر لوازم خانگی قابل ارتقا «همواره در حال تکامل» ال‌جی و معرفی مجموعه بسیار شیک LG Objet ، یخچال جدید نمونه دیگری از توانایی این شرکت در پاسخگویی و ایجاد نوآوری‌های جدید در فضای لوازم خانگی است. یخچال MoodUP منحصر به فرد ال­جی، مجهز به تبرید پیشرفته و فن‌آوری‌های هوشمند ال‌جی برای تازگی بهتر غذا و راحتی بیشتر، یک سبک کاملاً جدید را ارائه می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از رنگ‌های زنده را برای درب­های LED خود انتخاب کنند و از طریق اسپیکرهای built-in آن بر اساس سلیقه و روحیات شخصی خود موسیقی پخش کنند.

یخچال MoodUP ال‌جی با پنل‌های درب LED نوآورانه خود، سازگاری بی‌نظیری در دکوراسیون منزل و شیوه‌ای جدید برای داشتن آشپزخانه‌ای شیک ارائه می‌دهد. از طریق برنامه  LG ThinQ™، کاربران می‌توانند از بین ۲۲ رنگ برای پنل درب بالایی و ۱۹ رنگ برای درب پایین انتخاب کنند، که به آنها امکان تغییر ظاهر یخچال و محیط آشپزخانه را می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند ظاهر پنل‌ها را شخصی سازی کنند و با اعمال تم‌های رنگی متنوع و جذاب حال و هوا را بهبود ببخشند. با انتخاب رنگ‌های نمایانگر طبیعت و فصول سال، می­توان هر روزی از سال را تداعی کرد و با استفاده از رنگ‌های ملایم و آرامش‌بخش پنل ها احساس خوبی را ایجاد نمود.

علاوه بر رنگ‌های خیره‌کننده و قابل تغییر، یخچال جدید ال‌جی پخش صدای عالی را از طریق یک اسپیکر بلوتوث داخلی ارائه می‌کند که می‌تواند به راحتی به گوشی هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ متصل شود. کاربران می‌توانند حس و حال خود  یا رنگ و تم فعلی یخچال را با آهنگ‌های مورد علاقه خود از برنامه‌های پخش موسیقی یا لیست پخش Music Collection در برنامه ThinQ سازگار کنند. علاوه بر این، هنگامی که اسپیکر در حال پخش صدا است، پنل‌های LED MoodUP می‌توانند رنگ‌ها را همگام با موسیقی تغییر دهند تا زمانی که کاربران در آشپزخانه حضور دارند حس سرزندگی و سرگرمی داشته‌باشند.

یخچال انقلابی و جدید ال‌جی همچنین دارای ویژگی‌های کاربرپسند مانند اعلان‌های راحت و رنگارنگ است. وقتی حس‌گر درب یخچال تشخیص دهد که محفظه یخچال برای مدت طولانی باز مانده است، پنل بالایی به طور مکرر چشمک می‌زند و به کاربران اطلاع می دهد که درب باید بسته شود که به جلوگیری از اتلاف هوای سرد و مصرف غیر ضروری انرژی کمک می‌کند. و هنگامی که حسگرهای حرکتی MoodUP تشخیص می‌دهند که شخصی در حال نزدیک شدن است، هر دو پنل به نشانه استقبال چشمک می‌زنند. استفاده از این یخچال حتی در تاریکی شب بسیار آسان است زیرا درب فریزر آن روشن‌تر می‌درخشد تا کاربران در تاریکی ‌شب خوراکی‌ها را راحت پیدا کنند.

زمانی که پنل های درب LED یخچال MoodUP خاموش می‌شوند، ظاهر یخچال ترکیبی از رنگ‌های شیک خاکستری و سفید را برای دکوراسیونی سنتی­تر در آشپزخانه ارائه می دهد. طراحی شیک و ماندنی این یخچال با هر دکوراسیونی هماهنگ است و تضاد طبیعی و ظریف سنگ های رنگی مختلف را تداعی می‌کند.

تکنولوژی جدید ال‌جی که شامل نصب تراشه‌ هوش مصنوعی روی لوازم خانگی هوشمند این شرکت است در این یخچال جدید نیز به کار رفته است. این قابلیت MoodUP را قادر می سازد تا تجربه کاربر را با ویژگی‌هایی مانند تشخیص صدای ارتقا یافته و اتصال Wi-Fi و بلوتوث بهبود بخشد و گسترش دهد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس گفته است: ”ما در ال‌جی همیشه به دنبال راه‌کارهای کاربردی و نوآورانه برای پیش‌برد تجربه کاربران می­باشیم و مفتخریم که موفقیت را با یخچال جدید MoodUP به دست آورده­ایم. این یخچال منحصربه‌فرد با آوردن رنگ، موسیقی و آسایش به آشپزخانه و ترکیب فناوری‌های پیشرفته و ویژگی‌های طراحی نوآورانه ال‌جی، تعهد مستمر ما به ارائه زندگی بهتر در خانه را نشان می­دهد .“

بازدیدکنندگان IFA 2022 (از ۲ تا ۶ سپتامبر) می‌توانند جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی، از جمله یخچال MoodUP  را در غرفه این شرکت در سالن ۱۸، Messe Berlin مشاهده کنند.

###

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.