×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳

هر بار که برای وعده‌های غذایی خود خرید می‌کنید و با دستان پر به آشپزخانه می‌روید، باز کردن درب یخچال، چالشی همیشگی است که حتی گاهی مشکل‌ساز می‌شود. اما، دیگر مجبور نیستید تمامی وسایل‌تان را زمین بگذارید یا با دست‌های آلوده برای باز کردن درب تلاش کنید. مجموعه جدید یخچال‌های سری Bespoke 2024 سامسونگ، به درب‌هایی با عملکرد خودکار مجهز شدند.

مکانیزم باز شدن خودکار درب (Auto Open Door)، فناوری نوین به کار رفته در تازه‌ترین یخچال‌های سامسونگ است که به تدریج گرفتن دستگیره و کشیدن درب برای باز شدن را به خاطره‌ای قدیمی تبدیل می‌کند. در این مکانیزم، تنها با یک لمس ملایم، درب‌های یخچال به صورت خودکار باز می‌شوند.

درب‌هایی که با یک لمس ملایم باز می‌شوند

شرکت سامسونگ در تازه‌ترین مدل‌های یخچال Bespoke 2024 خود، به سراغ فناوری درب خودکار رفته که از حسگرهای تشخیص لمس به جای دستگیره استفاده می‌کند تا بدون نیاز به زحمت فراوان بتوانید درب‌ها را باز کنید. نحوه کارکرد این مکانیزم جدید بسیار ساده است. برخلاف مدل‌های قدیمی، یخچال‌های جدید در دو طرف درب‌های خود به حسگر لمسی مجهز هستند که با لمس آنها، قفل آزاد می‌شود و شما می‌توانید درب را به طور کامل باز کنید. در نتیجه زمانی که وسایل زیادی در دست داشته باشید، فضای داخل یخچال به راحتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

زمانی که قفل درب آزاد می‌شود، میزان باز شدن آن حدود ۲۵ میلی‌متر است که با صدایی به شما هشدار می‌دهد. اگر درب را بیشتر از این مقدار باز نکنید، پس از  2ثانیه به طور خودکار بسته می‌شود. این عملکرد جدید، شبیه به سیستم باز شدن درب برخی خودروهای مدرن الکتریکی است. یک اهرم Pusher مخفی، پس از لمس حسگر درب را به بیرون فشار می‌دهد و پس از ۲ ثانیه به داخل باز می‌گردد.

مکانیزم درب خودکار سامسونگ، علاوه بر حل چالش‌های قدیمی، راهکاری برای مقابله با پدیده درب چسبنده (Sticky Door) است. این پدیده، وضعیتی است که گاهی اوقات به دلایل مختلف رخ می‌دهد و هنگام باز کردن یا بستن درب، شاهد مقاومتی غیرعادی هستیم. مکانیزم خودکار یخچال‌های سری Bespoke 2024 به خوبی این مشکل را برطرف کرده است.

فراتر از یک یخچال

یخچال‌های Bespoke 2024 سامسونگ در کنار مکانیزم جدید درب‌های خود، از فناوری‌های هوشمند متنوعی برای راحتی بیشتر شما بهره می‌برند که مجموع این فناوری‌ها، طراوت و تازگی اقلام داخل یخچال را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند. از مهم‌ترین قابلیت‌های این سری جدید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی Bespoke: به منظور پاسخگویی به نیازهای متنوع شما در چیدمان فضای آشپزخانه، یخچال‌های سال ۲۰۲۴ سامسونگ از طراحی سری Bespoke بهره می‌برند. علاوه بر ظاهر شیک و مدرن خود، این محصولات نو مطابق با سلیقه شخصی شما ارائه می‌گردند تا علاوه بر بهره‌مندی از فناوری‌های پیشرفته، خانه و آشپزخانه زیباتری داشته باشید. از بدنه فولادی ضد زنگ کلاسیک گرفته تا رنگ‌های جسورانه، یخچال‌های Bespoke 2024 سامسونگ به خوبی با هر سلیقه‌ای همراه می‌شوند.
  • AI Family Hub+: این قابلیت به نوعی سیستم هوشمند مدیریت و نگهداری مواد غذایی در یخچال‌های سامسونگ محسوب می‌شود. این فناوری، قابلیت‌های متنوع خود را از طریق یک نمایشگر بزرگ لمسی در اختیار شما قرار می‌دهد و قادر به تشخیص محتویات داخلی است. با اتصال به اینترنت و پلتفرم SmartThings، این قابلیت همچنین برنامه‌ریزی، جست‌وجوی دستور تهیه، تماشای فیلم و پخش موسیقی را در دسترس شما قرار می‌دهد.
  • سیستم خنک‌کننده Twin Cooling Plus: این سیستم نوین با خنک کردن مستقل یخچال و فریزر، رطوبت و دمای ایده‌آل هر محفظه را به صورت جداگانه حفظ می‌کند تا از فاسد شدن زودهنگام مواد غذایی جلوگیری شود. همچنین با جلوگیری از اختلاط هوای محفظه‌ها، مانع از تغییر بو و طعم اقلام مختلف می‌شود.
  • جریان هوای All-Around Cooling: خنک‌کننده پیشرفته تمام‌جهته، جریان هوای سرد را به طور یکنواخت در تمامی قسمت‌های یخچال به گردش در می‌آورد و از دریچه‌های تعبیه شده در سراسر محفظه‌ها، به داخل می‌دمد. این فناوری، با حفظ دمای بهینه، مانع ایجاد نقاط گرم و سرد در گوشه و کنار یخچال شده و از یخ زدگی یا فساد مواد غذایی جلوگیری می‌کند.
  • طراحی SpaceMax: مدل‌های متنوع Bespoke 2024 از فناوری SpaceMax پیروی می‌کنند که راهکاری جالب توجه برای افزایش ظرفیت یخچال است. بر اساس این طراحی نوآورانه، فضای داخلی یخچال بدون تغییر در ابعاد خارجی، به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. به منظور بیشتر شدن فضای داخلی، از دیواره‌های نازک‌تر در بدنه و عایق‌بندی با کارایی بیشتر، استفاده می‌شود و به لطف طراحی جمع و جور دستگاه، شما همچنان می‌توانید از فضای بیشتری در آشپزخانه خود بهره‌مند شوید.
  • محفظه منعطف Flexzone: یخچال‌های جدید سامسونگ به منظور آسودگی بیشتر شما در نگهداری اقلام خوراکی خود، از محفظه‌ای تحت عنوان Flexzone بهره می‌برند که دمای آن به صورت جداگانه از کل یخچال تنظیم می‌شود. این فضای منعطف به شما امکان می‌دهد دمای مناسب را بر اساس محتویات آن، از میوه و سبزی گرفته تا گوشت، لبنیات و انواع نوشیدنی‌ها انتخاب کنید تا در سرمای ایده‌آلی نگهداری شوند.
  • کمپرسور اینورتر دیجیتال: علاوه بر قابلیت‌های نوآورانه متعدد، در قلب یخچال‌های جدید سامسونگ از کمپرسورهای اینورتر دیجیتال هوشمند استفاده شده است. این فناوری جدید ارتقا یافته، نسبت به مدل‌های قدیمی، عملکرد بهینه‌تر، صدای کمتر، دوام و طول عمر بیشتری دارد. همچنین با امکان تنظیم هوشمند قدرت و سرعت چرخش خود مطابق با نیاز یخچال، به میزان چشمگیری از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

با گسترش مکانیزه کردن عملکرد دستگاه‌ها، از این پس تمامی مدل‌های سری Bespoke 2024 سامسونگ، چه مجهز به هوش مصنوعی باشند و چه نباشند، و همچنین صرف نظر از اینکه با یا بدون قابلیت Family Hub+ عرضه می‌شوند، از فناوری درب خودکار بهره می‌برند. استفاده از حسگر لمسی به جای دستگیره‌های بزرگ بیرون زده در مدل‌های جدید، در کنار کارایی بهینه‌تر، ظاهری شیک و یکپارچه نیز به فضای آشپزخانه شما می‌بخشد.

اگر شما هم به نوآوری اهمیت می‌دهید، با مجموعه متنوع Bespoke سامسونگ برای سال ۲۰۲۴، به استقبال عصر جدید هوشمندی آشپزخانه‌ها بروید و با یخچال‌های معمولی خداحافظی کنید.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه خود شکل می‌دهد. این شرکت در حال ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت‌ها، لوازم خانگی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. سامسونگ، از طریق اکوسیستم SmartThings خود و همکاری باز با شرکا، تجربه اتصال یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به اتاق خبر سامسونگ به نشانی http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.