×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

یازدهمین و دوازدهمین کارگاه‌ پسارویداد همایش بیمه و توسعه در دو نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری و به زبان انگلیسی با ارائه ترجمه همزمان به میزبانی پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در آخرین روز از برگزاری کارگاه‌ پسارویداد همایش بیمه و توسعه، در نوبت صبح روز شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۰۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ کارگاه‌آموزشی «بحث و مذاکره در مورد شرایط موجود بازار بیمه در ایران در قالب یک تحلیل تکافت کشوری» با محورهای «نقاط قوت»، «»نقاط ضعف، «تهدیدها» و «فرصت‌ها» توسط آقای اشکین دوشان‌دره شریک مدیریت شرکت مشاوره بین‌المللی و خدمات آموزشی شاو ترکیه ارائه خواهد شد.
ظهر روز شنبه ۱۸ آذرماه نیز آخرین کارگاه پسارویداد همایش بیمه و توسعه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶:۳۰ کارگاه آموزشی «توسعه حقوقی و وضعیت فعلی بیمه اسلامی (بیمه مشارکتی) در ترکیه» با محورهای «پیدایش و توسعه قانون بیمه اسلامی (بیمه مشارکتی) در ترکیه» و «رویه‌ها و اصول بیمه اسلامی (بیمه مشارکتی) در حقوق ترکیه» توسط دکتر ایوب صبری کالا دانشیار مؤسسه اقتصاد و مالی اسلامی دانشگاه مرمره برگزار خواهد شد.
شرکت در این رویداد به صورت مجازی از طریق نشانی https://trn.irc.ac.ir و همچنین به صورت حضوری در محل پژوهشکده بیمه امکانپذیر می‌باشد.
به شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های آموزشی پسارویداد همایش بیمه و توسعه گواهی حضور اعطا می گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.