×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گواردیولا: هیچ وقت در زندگی برای تساوی بازی نکردم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از ساگرنت، سیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک امتیاز بیشتر از لیورپول رده دومی دارد. این دو تیم فردا یکشنبه در دیداری بسیار حساس در لیگ برتر به مصاف هم می روند. سیتی زیر نظر گواردیولا سه قهرمانی انگلیس را کسب کرده است، در حالی که کلوپ یک بار قرمزها را به جام رسانده است.
تحسین گواردیولا از کلوپ به حدی است که او سرمربی آلمانی را رقیب بزرگتری نسبت به دشمن قدیمی خود ژوزه مورینیو می داند.
گواردیولا به خبرنگاران گفت: در پنج سال گذشته آنها بزرگترین حریف ما بوده اند. آنها یک مدعی باورنکردنی و شگفت انگیز هستند. یورگن، به عنوان یک مربی بزرگترین رقیب من در دوران حرفه ای‌ام بوده است و فکر می کنم هر دو تیم به فوتبال زیبا تاکید دارند و به همین خاطر باید کلوپ را ستایش کرد. به جز سالی که ۱۰۰ امتیاز گرفتیم، بقیه سال‌ها اختلاف امتیاز ما برای قهرمانی زیاد نبود. دلیلش این است که آنها خوب هستند و امیدوارم آنها فکر کنند ما هم خوب هستیم. دوران حضورم در اینجا را سال‌ها به خاطر  خواهم آورد. زمانی که بازنشسته شوم و گلف بازی کنم، یاد این روزها می افتم. مطمئناً بزرگترین رقیب من لیورپول بود.
پیروزی سیتی در این دیدار گام بزرگی برای حفظ عنوان قهرمانی خواهد بود اما لیورپول می تواند با پیروزی در این دیدار به صدر جدول رده بندی برسد و دو امتیاز نیز با تیم رقیب اختلاف داشته باشد.
سرمربی سیتی در ادامه صحبت های خود گفت: این یک سه امتیاز بزرگ و مهم خواهد بود اما هنوز هفت بازی یعنی ۲۱ امتیاز وجود خواهد داشت. این دیدار فینال نیست که بعد از آن جام بدهند و در واقع هر تیم ۸ بازی تا پایان فصل دارد.
کلوپ گواردیولا را بهترین مربی جهان توصیف کرد. سرمربی سیتی نیز در واکنش گفت: خیلی از شما متشکرم اما من بهترین نیستم. من می خواهم به او بگویم که اینطور نیست. یورگن با پیام خود دنیای فوتبال را جای قشنگ تری برای همه نشان داد. 
سیتی و لیورپول که در حال حاضر به عنوان دو تیم برتر اروپا شناخته می شوند، در نیمه نهایی جام حذفی در ۱۶ آوریل به مصاف هم خواهند رفت و ممکن است در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ماه می نیز به مصاف هم بروند. سیتی همچنین باید از برتری یک بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه محافظت کند.
او در پایان درباره اینکه تیمش با تساوی هم در صدر می ماند گفت: هرگز در زندگی ام به این موضوع فکر نکرده ام که بروم و در یک دیدار تساوی بگیرم، مگر زمانی که پنج دقیقه باقی مانده است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.