×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک، پاسخگوی تماس های تلفنی کارکنان از سراسرکشور بود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن کاظمی به همراه روسای ادارات کل سرمایه انسانی، رفاه و درمان و آموزش با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک واقع در اداره کل روابط عمومی، به تماس های تلفنی کارکنان پاسخ داد و دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده، پرسش ها و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.

طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان همکاران از سراسر کشور و عضو هیات عامل بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها و مسائل خود را مطرح کردند.

حسن کاظمی در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط مردمی بانک زمینه بیان مشکلات و دغدغه های همکاران را ایجاد می کند، اظهار کرد: یکی از راهکارهای شنیدن صدای همکاران حضور بی واسطه و گفت و گوی مستقیم با آن هاست و مرکز ارتباط مردمی این شرایط و فضا را ممکن می سازد تا همکاران نظرات و دغدغه های خودشان را با مدیران ارشد در میان بگذارند.

عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک به اهمیت پاسخگویی صحیح و مناسب به همکاران بانک اشاره کرد و گفت: سرمایه انسانی هر سازمانی جزو دارایی و سرمایه آن سازمان است و بانک هم بدون همکاران متخصص خود معنا و مفهومی ندارد.

وی در پایان با تقدیر از کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در راستای پاسخگویی به حجم انبوهی از سوالات مشتریان بانک و همکاران، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم و مشتریان را این مرکز دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.