×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
گشایش ساختمان جدیدآموزشگاه زبان و فنی حرفه ای علوم و فنون کیش

به گزارش کیوسک بر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزادکیش ، دربرنامه بازدید حمید رضامومنی مشاوررییس جمهورو دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری-  صنعتی کشوراز طرحهای عمرانی صبح امروز پنجشنبه ۲۱ اسفند با حضور جعفرآهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ساختمان جدید آموزشگاه زبان و فنی حرفه ای موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در فرهنگسرای مرکزی کیش به بهره برداری رسید.

به گفته دکترمسعود توفیقی مدیر عامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، این موسسه ، تنها آموزشگاه دارای مجوز رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشوردرجزیره کیش است که در۸ رشته خدمات آموزشی مطلوبی را به ساکنان این منطقه ارائه خواهدکرد.

وی همچنین ازراه اندازی دوره های آموزش های بین المللی فنی و حرفه ای دراین آموزشگاه خبرداد و گفت: ارتقاءسطح مهارتهای ساکنان کیش به ویژه بانوان ، برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی در سطح مختلف، و تقویت صنایع خلاق و نرم فرهنگی وایجاد مرکزتولید محتوای ارزشمند آموزشی و فرهنگی  از جمله محورهای اصلی فعالیت این مجموعه خواهد بود که در فرهنگسرای مرکزی کیش میزبان علاقمندان خواهدبود.

لازم به ذکر است فرهنگسرای مرکزی کیش در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع  با زیر بنای ۵ هزارو ۲۵۰ مترمربع ساخته شده و با امکاناتی نظیر سالن همایش به مساحت ۵۵۰مترمربع شامل گالری، کتابخانه، ۱۴ باب کلاس، سالن ویژه نگهداری کودکان ،  دو کافی شاپ در داخل و خارج از ساختمان و جدید ترین سیستم سرمایشی در اختیار موسسه آموزشی علوم و فنون کیش قرار گرفته است.

موسسه آموزشی علوم و فنون کیش از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است که درسال ۱۳۶۷ آغاز به کار کرد. در حال حاضر با بیش از ۱۲۰ شعبه در سراسر ایران، بزرگترین مرکز آموزش زبان‌های خارجی در کشور محسوب می‌ شود. دریافت مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور جهت برگزاری دوره های مهارت آموزی، مجوز برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و دریافت مجوز برگزاری دوره های کوتاه مدت با دانشگاه علمی و کاربردی از دیگر اقدامات این مؤسسه در جهت توسعه فعالیت‌های آموزشی است.ارسال به دوستچاپ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.