×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقلی کشور گفـت: دولت از ظرفیت بخش خصوصی برای نوسازی ناوگان حمل و هوایی استفاده کند.

به گزارش کیوسک خبر، محمدرضا رضایی کوچی، با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی کشور گفت: برای نوسازی ناوگان‌های حمل و نقلی کشور حتما باید از ظرفیت‌های غیر دولتی استفاده کنیم. هم اکنون تمامی بار بر دوش دولت بوده که امکانات و منابع مالی بسیار محدودی دارد. لذا تاکنون در امر نوسازی موفق نبودیم.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت‌ها ارتباط خوبی با بخش خصوصی نداشته و تا کنون فرصت مناسبی برای حضور آنها در حوزه های مختلف فراهم نشده است، افزود: بسیار از اموراتی که هم اکنون تحت مدیریت دولت است باید به بخش خصوصی واگذار شود. وزارت راه و شهرسازی نیازمند حضور مدیرانی است که بخش خصوصی را جدی گرفته و از ظرفیت آنها در پیش برد اهداف مجموعه استفاده می‌کنند. لذا از وزیر جدید انتظار داریم مدیرانی با چنین تفکری را به کارگیری کند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خانه ملت، رئیس کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: بخش خصوصی به صورت جدی باید در پروژه های عمرانی، ناوگان حمل و نقلی و خدمات مسافری هوایی، ریلی و زمینی و دریایی حضور پیدا کنند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، در اجرای برنامه ها موفق خواهیم بود در غیر این صورت مشکلات ادامه پیدا خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.