×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همزمان با بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، گردهمایی دو روزه مدیران ارشد و روسا و معاونین شعب بانک کارآفرین در تهران برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ این گردهمایی باشکوه با حضور دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و هیئت عامل، مدیران امور، روسا و معاونین ادارات بانک به مدت ۲ روز در تهران برگزار شد. دکتر فرشاد محمد پور معاون نظارت بر بانکهای بانک مرکزی و دکتر فرشاد حیدری رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران نیز مهمانان ویژه این مراسم بودند.

سالگرد1402
دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک در این گردهمایی ضمن تبریک ۲۴ سالگی بانک کارآفرین با اشاره به گزارش عملکرد معاونت های مختلف در خصوص عملکرد یک ساله بانک، گفت: دست یابی به کفایت سرمایه ۱۳ درصدی، NPL کمتر از ۳ درصد، رشد سود ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته و افتخارات و دستاوردهای متعدد و پی در پی در شبکه پولی و بانکی کشور را باید به فال نیک گرفت. دست یابی به این عملکرد درخشان مرهون زحمات اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و تک تک همکاران بانک کارآفرین است که از این بابت از تمامی خانواده بانک کارآفرین تشکر می‌کنم.

سالگرد 1402

دکتر فرشاد حیدری رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران نیز در سخنانی با محوریت مروری بر چارچوب های بازل از تغییرات غیرقابل پیش بینی آینده بانکداری در دنیا و ایران اشاره کرد و مهمترین رکن همراه شدن با این تغییرات و عبور از این بحران را سرمایه انسانی خواند و گفت: مهمترین وظیفه بانکها در حال حاضر تربیت نیروی انسانی با دانش روز بانکداری دنیاست.
در گردهمایی سراسری دو روزه خانواده بانک کارآفرین، پنج دوره آموزشی توسط معاونین و مدیران ارشد بانک با عناوین «خط مشی بهداشت اعتباری »، «ریسک و کنترل های داخلی » ، « پیشگیری/وصول مطالبات غیر جاری» ،«سود و زیان بانک» و «تکنیک های مدیریت و بازارافزایی شعب» برگزار و مسایل چالش های گذشته و پیش روی بانک بررسی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.