×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
گام بلند یونایتد برای صعود در نخستین بازی بدون اوله

به گزارش کیوسک خبر، هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه‌شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز شد که منچستر یونایتد با پیروزی با ارزش مقابل ویارئال تا حد زیادی راه صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را هموار کرد.
در گروه E، بایرن مونیخ تیم صعود کننده این گروه با گل‌های لواندوفسکی و کومان با نتیجه ۲ بر یک دیناموکیف را شکست داد و با ۱۵ امتیاز از ۵ بازی صدرنشینی‌اش در این گروه را تثبیت کرد. دینامو هم با یک امتیاز در قعر جدول این گروه باقی ماند.
در گروه F، منچستر یونایتد مهمان ویارئال بود تا در نخستین دیدار پس از برکناری سولشر با هدایت مایکل کریک به مصاف نماینده اسپانیا برود. گره این دیدار در دقایق پایانی با درخشش رونالدو باز شد تا یونایتد با نتیجه ۲ بر صفر ویارئال را شکست دهد. رونالدو و سانچو گلزنان منچستر یونایتد در این دیدار بودند.
با این نتیجه یونایتد ۱۰ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفت و تا حد زیادی صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرد. ویارئال هم با هفت امتیاز در رده دوم قرار گرفت و باید منتظر دیدار آتالانتا و یانگ بویز باشد. در صورت پیروزی آتالانتا، نماینده ایتالیا جای ویارئال را در رده دوم جدول رده‌بندی می‌گیرد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.