×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کین: عاشق گل زدن به خصوص برای کشورم هستم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از بی ساکر، آلمان و انگلیس سه شنبه شب در چارچوب هفته دوم لیگ A ملت‌های اروپا در گروه سه به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار که هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند، یوناس هافمن در دقیقه ۵۱ برای آلمان و هری کین در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی برای انگلیس گل‌زنی کردند. 
هری کین با گلزنی در این دیدار به رکورد ۵۰ گل زده در تیم ملی انگلیس رسید و فاصله خود را با وین رونی به ۳ گل کاهش داد. نکته جالب اینکه ۴۸ گل از ۵۰ گل هری کین  از داخل محوطه جریمه به ثمر رسیده است. او ۳۵ گل را با ضربه پای راست و ۶ گل با پای چپ و ۹  گل را با ضربه سر به ثمر رسانده است.  مهاجم تاتنهام با وجود انجام تقریبا ۵۰ بازی بین المللی کمتر از اسطوره منچستریونایتد، اکنون تنها ۳ گل از رکورد رونی فاصله دارد. در واقع، کین به طور میانگین ۰.۷ گل در هر بازی برای کشورش به ثمر رسانده است، در حالی که  میانگین گلزنی رونی در تیم ملی انگلیس ۰.۴۵ گل زده در هر بازی است.  کین همچنین فصل موفقی را در سطح باشگاهی سپری کرد و با ثبت ۱۷ گل و ۹ پاس گل در لیگ برتر به تیم آنتونیو کونته کمک کرد تا به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
کین حتی می‌تواند رکورد رونی را قبل از مسابقات جام جهانی بشکند. این بازیکن ۲۸ ساله در جام جهانی روسیه شش گل به ثمر رساند تا انگلیس به جمع چهار تیم پایانی صعود کند.
هری کین بعد از گلزنی برابر آلمان گفت: من عاشق گلزنی هستم، همیشه گلزنی را دوست داشتم مخصوصا برای کشورم.  بنابراین هر زمان که بتوانم به تیم کمک کنم با تمام توان این کار را می‌کنم. این مهمترین چیز است. دو بازی اول که خارج از خانه بود را به پایان بردیم و اکنون ما دو بازی در خانه داریم و تلاش می‌کنیم تا دو برد به دست آوریم. 
حتی اگر هم شکست می خوردیم، این بازی نشان دهنده شخصیت خوب ما در خارج از خانه بود. ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم در دقایق پایانی به گل هم برسیم. ما هنوز جا برای پیشرفت داریم و سخت کار می‌کنیم تا این روند را ادامه دهیم.
او پس از بازی در توییتی نوشت: ۵۰ گل برای انگلیس. خیلی افتخار می‌کنم. برای تک تک آن‌ها ارزش قائل باشید. هیچ کدام از آن‌ها ساده و بی ارزش نیستند.
همچنین گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس گفت که از عملکرد کلی تیمش راضی است و تاکید کرد که کسب نتیجه تساوی خارج از خانه مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های جهان چقدر دشوار است. او گفت: در ابتدا، من از سطح عملکرد تیم راضی بودم. بازی با آلمان بسیار سخت و دشوار است و این بازی توان فنی بازیکنانم را به چالش کشید. در نیمه اول  خوب بودیم و در نیمه دوم طبیعی بود که کمی عقب بنشینیم. فکر می‌کنم موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و فکر می‌کنم در پایان مستحق تساوی بودیم. بازیکنانم پس از عقب افتادن، تسلیم نشدند و تا انتها به تلاش خود ادامه دادند.
انگلیس در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های روز شنبه مقابل ایتالیا به میدان خواهد رفت.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.