×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کوتاه، در جهان اخبار «بیمه تعاون»

در سومین بخش از سلسله محتواهای «کوتاه در جهان اخبار بیمه تعاون» به آخرین اخبار مربوط به این شرکت پرداخته می شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در چند هفته اخیر، شعب بیمه تعاون فعالیت های گوناگونی انجام داده اند که اهم آن ها در این مطلب ارائه خواهد شد:

دیدار:
یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون با حضور در بیمه میهن، با سیدهادی شیخ الاسلامی همتای خود دیدار و گفتگو کرد.
این دیدار دوستانه و در راستای حضور و سکانداری شیخ الاسلامی به عنوان مدیرعامل بیمه میهن صورت گرفت و مدیرعامل بیمه تعاون نیز بر لزوم همکاری های متقابل و انتقال تجربیات بین دو مجموعه تاکید کرد.

هم اندیشی:
عسل اشتری، سرپرست بیمه های مسئولیت بیمه تعاون میزبان دو جلسه تصمیم گیری در خصوص شرایط عمومی مسئولیت مدنی حرفه ای مهندسین ناظر، طراح و محاسب ساختمان با حضور مدیران مسئولیت شرکت های بیمه ای نظیر پاسارگاد، دانا، رازی، آرمان، بیمه ما و همچنین آقای حیاتی مهندس ناظر و مجری که از سال ۱۳۸۳ سابقه فعالیت دارد بود.
حیاتی در خصوص برگه فروشی بین مالک و مهندسین مجری مواردی را اعلام کرده و توضیح داد: در خسارت های ساختمان معمولا حداقل ۵۰% مجریان مقصر شناخته می شوند لیکن به تازگی تعامل بیمن مجری و ناظر بیشتر شده و به ساز بفروش ها کنار گذاشته شده اند.
وی افزود در سازمان نظام مهندسی استان تهران در حال حاضر چهار نوع مهندس ناظر وجود دارد که شامل ناظر عمران (سازه یا هماهنگ کننده)، ناظر معماری، ناظر مکانیکی و ناظر برق می شود.
در این جلسه به این نتیجه رسیده شد که با توجه به نیاز های مشتریان دو نوع بیمه نامه هم حادثه محور و هم ادعا محور طراحی شود.

برگزیده:
از سوی سندیکای بیمه گران ایران و اتاق بازرگانی اصفهان، «اخترالملوک قربان»، نماینده بیمه تعاون استان اصفهان به عنوان «نماینده برگزیده» صنعت بیمه انتخاب شد.

فدراسیون کاراته:
صالح اباذری و مهدی خدابخشی از کاراته کاهای تیم بیمه تعاون در انتخابات کمیسیون های مربیان، داوران و ورزشکاران فدراسیون کاراته به عنوان نمایندگان استان های مرکزی و کرمانشاه توانستند منتخب آرای رزمی کاران شوند.

خبرگزاری تسنیم:
حسن روحانی، سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون: همیشه گفتم که فدراسیون کاراته اگر به دنبال دیده شدن است باید کمیته‌های اقتصادی فعالی داشته باشد. موضوعی که ما در این چند سال اصلاً از فدراسیون هیچی نداریم. بیمه تعاون نیز با میل شخصی در مسابقات حاضر شده است. از طرفی سازمان لیگ باید با صدا و سیما ارتباط بیشتری داشته باشد و پخش‌های مستقیم بگیرد و بعد برنامه‌ریزی کند.
وی خاطرنشان کرد: این‌ عوامل هستند که باعث می‌شود تیم‌های بیشتری در لیگ شرکت کنند و مانند ۷، ۸ سال اخیر سه، چهار تیم مدعی در مسابقات حضور داشته باشند و در نهایت نیز تیم ملی خوبی داشته باشیم. در حال حاضر لیگ‌های پایه ما از بین رفته است و چند سالی است که لیگ‌های پایه نداریم. در گذشته لیگ‌های پایه داشتیم و تیمی مانند گاز، جوانان زیادی را به کاراته معرفی کرد. اگر لیگ را پویا و خوب برگزار کنیم نتیجه آن تیم ملی خوب خواهد شد.

علیرضا کتیرایی، سرمربی تیم کاراته پاس فراجا نیز در مورد تأثیر سرمایه‌گذاری بیمه‌ تعاون در مسابقات سوپرلیگ معتقد است: حتی با در نظر گرفتن اینکه سرمایه‌گذاری این تیم باعث یکطرفه شدن مسابقات شده است، اما از حضورش در سوپرلیگ خوشحال هستم، چرا که یکسری از قهرمانان ما به این وسیله دریافتی مالی خوبی داشتند. امیدوارم این موضوع گسترش پیدا کند و شاهد حضور تیم‌ها و شرکت‌های دیگر نیز باشیم. البته این موضوع به این بستگی دارد که در برگزاری مسابقات چه سیاستی را دنبال کنیم تا جذب مخاطب و اسپانسر بهتر انجام و گردش مالی در کاراته بیشتر شود.

الله‌کرم شه‌گل، سرمربی تیم کاراته‌ رعد پدافند هوایی ارتش نیز در خصوص تیم بیمه تعاون اظهار داشت: امسال تیم بیمه‌ تعاون با هزینه‌ خوب و ملی‌پوشان المپیکی روانه‌ رقابت‌ها شده و در بخش کاتای انفرادی هم یک ورزشکار شناخته‌شده‌ ترکیه‌ای را به خدمت گرفته است که مدال المپیک دارد.
حضور بازیکنان خارجی شور و رقابت سالمی را به وجود آورده و با وجود اینکه آنها رقیب ما هستند اما جا دارد که ازشان تشکر کنم چون این حرکت به سود کاراته‌ کشور خواهد بود.

روزنامه کائنات:
باقری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران: افزایش سطح تعاملات بین اتحادیه ها، تعاونی‌های عضو و همچنین اتاق تعاون استان، تجهیز ظرفیت‌های بخش تعاون از جمله اتاق تعاون، اتحادیه ها، بانک تعاون، بیمه تعاون، صندوق ضمانت و سرمایه گذاری تعاون، خانه تعاونگران به امکانات روز، تثبیت جایگاه بخش تعاون در بین سایر بخش‌های وزارتخانه‌های کشور، داشتن برنامه برای توسعه و نحوه گذر از موانع، بازبینی ساختار و طراحی تشکیلات اداری مناسب در حد و اندازه جایگاه بخش تعاون، جذب نیروی انسانی متخصص، متعهد و کار آمد و اجرای سند بخش تعاون در کشور، از راهکارهای مهمی عنوان کرد که در صورت محقق شدن آنها، مسیر دستیابی شرکت‌های تعاونی برای رسیدن به سهم ۲۵ درصدی در اقتصاد ملی را هموارتر می‌کند.

استان آذربایجان غربی:
رضا حریری، مدیر شعبه آذربایجان غربی: او جلسه ای با خان احمد زاده، مدیرکل فنی حرفه ای استان داشته و در خصوص آشنایی با محصولات و خدمات شرکت بیمه تعاون توضیحاتی داد.
همچنین نسبت به همکاری آموزشی و ارائه دوره های ضمن خدمت برای سربازان ارتش استان آذربایجان غربی در خصوص آموزش بیمه ای و اشتغال آفرینی و ایجاد مهارت در حوزه بیمه همراه با گواهی نامه پایان دوره از فنی حرفه ای نیز تفاهم هایی صورت پذیرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.