×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کمک به پایداری هرچه بیشتر کره زمین با فناوری خانه­‌های هوشمند ال­‌جی

این روزها برداشتن اولین قدم‌ها در مسیر حمایت از محیط زیست دشوار نیست، زیرا فناوری خانه‌های هوشمند امروزی می‌تواند با ارائه راه­کارهای فراوان برای کاهش مصرف انرژی و آب آشامیدنی، به شما در مسیر سفر به سمت پایداری محیط زیست کمک کند. پلتفرم خانه هوشمند ال‌جی یعنی LG ThinQ، انواع متنوعی از ویژگی‌های جدید و سازگار با محیط زیست را معرفی می‌کند که علاوه بر ارائه‌ی حداکثر راحتی، شما را در مسیر زندگی سبزتر نیز قرار می‌دهد. در اینجا نگاهی می اندازیم به اینکه چگونه جدیدترین فناوری‌های هوشمند ال جی می‌توانند به تبدیل خانه به مکانی که گویی هر روز روز زمین است کمک کنند.

صرفه جویی آسان در مصرف انرژی

صرفه جویی در مصرف انرژی در خانه با کمک برنامه‌ی LG ThinQ و ویژگی‌های پایداری هوشمند آن بسیار ساده است، به طوری که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون هیچ زحمتی باعث کاهش مصرف انرژی لوازم خانگی خود شوند. این برنامه حتی توانایی آنالیز کردن الگوهای استفاده را نیز دارد؛ به عنوان مثال، می‌تواند مصرف برق یخچال را در شب به پایین‌ترین میزان تنظیم کند. یا مثلاً زمانی که اعضای خانواده یا هم اتاقی‌ها برای خوردن غذا یا اسنک درب یخچال را باز و بسته نمی‌کنند، میزان مصرف برق را روی حالت کم‌مصرف تنظیم کند. یکی از مزیت‌های جالب توجه این است که شما به عنوان کاربر می‌توانید دقیقاً ببینید که این فعالیت‌ها تا چه اندازه در میزان مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده‌اند. به کمک برنامه‌ی LG ThinQ می‌توانید میزان مصرف انرژی ماهانه‌ی وسایل و ابزارهای خانگی خود را رصد کنید و آمارشان را بگیرید.

قابلیت کنترل و نظارت از راه دور وسایل خانگی با کمک برنامه‌ی LG ThinQ نیز به کاهش مصرف غیر ضروری برق کمک شایانی می‌کند. به عنوان مثال، فرض کنید که درب ورودی خانه را قفل کرده‌اید و همه راهی تعطیلات هستید، اما یادتان می‌افتد که یکی از وسایل خانه روشن مانده است. در این وضعیت می‌توانید خیلی راحت با برنامه LG ThinQ، این مشکل را برطرف کنید. چون هر جا که باشید، به سادگی می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود، وضعیت هر دستگاه را بررسی کنید، سپس هر کدام را که هنوز روشن است را خاموش کنید و با خیال راحت راهی سفر شوید. با انجام این وجود، کاری برای انجام دادن باقی نمی‌ماند جز اینکه به سفر و استراحت خود بپردازید.

نوتیفیکیشن­های مفید برای پیشگیری از خرابی لوازم­خانگی

به‌غیر از کاهش میزان مصرف انرژی در خانه، چگونه می‌توانیم پایداری بیشتر را در زندگی روزمره خود رعایت کنیم؟ برنامه LG ThinQ با ویژگی‌هایی مانند هشدار تاریخ انقضاء غذا، می‌تواند در این مسیر بسیار کمک‌کننده باشد. این هشدارهای مفید که به کاربران اطلاع می‌دهد مواد غذایی تازه ذخیره‌شده در یخچال آن‌ها در حال انقضاء است، می‌تواند تا حد زیادی از هدر رفتن مواد غذایی کاملاً خوب و سالم جلوگیری کند – که به طور همزمان برای کره زمین و هزینه‌های خواربار و مواد غذایی نیز مفید است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که هنگام قرار دادن هر ماده غذایی در یخچال، تاریخ انقضای آن را ثبت کنید. به این ترتیب، برنامه‌ی LG ThinQ با یک نوتیفیکیشن روی گوشی هوشمند بهترین زمان مصرف آن را به شما یادآوری می‌کند.

برنامه LG ThinQ در مورد لباسشویی هم بسیار کمک کننده است به طوری که یک ویژگی هوشمندانه پیشنهاد چرخه‌ی شست‌وشو دارد که بر اساس آن لباس‌های تمیز را بدون هدر رفتن آب یا مواد شوینده تضمین می‌کند. پس از اینکه لباسشویی هوشمند ال‌جی با کمک فناوری هوش مصنوعی AI DD این شرکت نوع پارچه و وزن لباس‌ها را تعیین کرد، بر اساس آن بهترین سیکل شست‌وشو را پیشنهاد می‌کند که نتیجه‌ی این امر، شست‌وشوی بهتر لباس‌ها و کمک به حفظ محیط زیست است.

افزایش طول عمر لوازم خانگی

نگهداری از وسایل در بهترین حالت همیشه ایده‌ی خوبی است چون باعث افزایش طول عمر آن‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. این تلاش ارزشمند نه تنها باعث دوام هر چه بیشتر لوازم خانگی می‌شود، بلکه می‌تواند به جلوگیری از مصرف بیش از حد انرژی در طول کارکردهای منظم هم کمک کرده و هر ماه در هزینه‌های انرژی شما صرفه‌جویی کند. یکی دیگر از مزیت‌های مراقبت از لوازم خانگی این است که فشار کمتری بر کارخانه‌های بازیافت در جهان وارد می‌کند که نقش مهمی در حفظ منابع محدود زمین دارند.

ویژگی «تشخیص هوشمند»۲ برنامه LG ThinQ  که برای پشتیبانی از کاربران در نگهداری لوازم خانگی LG طراحی شده است، تا اطمینان حاصل شود که همه چیز همانطور که در نظر گرفته شده است کار می‌کند. این برنامه علاوه بر مراقبت‌های پیشگیرانه، یادآوری‌های مفیدی نیز در مورد زمان تعویض فیلترهای محصول ارائه می‌دهد.

با برداشتن گامی فراتر، ال‌جی به تازگی از راه‌اندازی خط تولید لوازم خانگی قابل ارتقاء خود خبر داده است – لوازمی که به کاربران امکان می‌دهند ویژگی‌ها و عملکردهای جدید را از برنامه LG ThinQ دانلود کنند و در طول زمان از امکانات بیشتری بهره‌مند شوند. لوازم خانگی قابل ارتقاء ال‌جی با ارائه تجربیات جدید و دائماً در حال تکامل، بدون نیاز به خرید مدل جدیدتر، این پتانسیل را دارد که طول عمر محصولات الکترونیکی این شرکت را بیشتر کند و باعث کاهش مشکل زباله‌های الکترونیکی در جهان شود.

با جدیدترین فناوری‌های خانه هوشمند که توسط برندهایی مانند ال‌جی عرضه می‌شوند، زندگی می‌تواند راحت‌تر و پایدارتر از همیشه باشد.

۱ محصولات، خدمات و ویژگی‌های موجود سازگار با برنامه LG ThinQ ممکن است بسته به مدل یا منطقه/کشور متفاوت باشد.

۲ لوگوی Smart Diagnosis ممکن است بسته به مناطق و مدل‌های محصول متفاوت باشد.

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com