×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کلوپ: خوشحالم فصل جدید با حضور تماشاگرها برگزار می شود

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در دیداری دوستانه در خانه و در حضور هواداران خود توانست اوساسونا را ۳ بر یک شکست دهد تا آماده شروع فصل جدید لیگ برتر شود.
مینامینو ژاپنی یک بار و روبرتو فیرمینو دو بار برای قرمزها گلزنی کردند.
یورگن کلوپ با خوشحالی از روند آماده سازی تیمش گفت: نیمه اول در بخشهای مختلف واقعاً استثنایی بودیم. روشی که ما بازی کردیم متفاوت از حریف بود و توپ ها را سریع به گردش درآوردیم و توانستیم به گل برسیم. خوشحال کننده ظاهر شدیم و هوادارانمان را خوشحال کردیم. ما کارهای زیادی را در تابستان انجام دادیم. من از شکل گیری تیم لذت بردم. از عملکرد فیرمینو در این دیدار خیلی راضی هستم او بعد از کوپا به تیم اضافه شد و دو گل در این دیدار زد و در کل خوب بود.
او در ادامه گفت: واقعاً هیچ چیز برای شکایت کردن وجود ندارد. نیمه دوم سخت تر شد و این همان چیزی بود که می خواستیم. باید فشار قبل از شروع لیگ برتر زیاد شود.
کلوپ در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت هواداران به ورزشگاه برای بازی روز شنبه مقابل نورویچ ، گفت: ما به هواداران نیاز داریم و امیدوارم این طور باشد و هواداران در ورزشگاه ها باشند. این خیلی به تیم ها کمک می کند. این اتفاق هم برای مردم و هم برای بازیکنان خوب است و بسیار هیجان انگیز است.  لذت بردن از همه چیز بسیار راحت تر است و بسیار احساسی تر می شود. شور و شوق بسیار بیشتری در داخل و خارج از سکوها وجود دارد. بله ، من بخاطر فصل جدید بسیار هیجان زده هستم.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.