×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مسابقه رده بندی و فینال مسابقات فوتسال کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه که در سالن چند منظوره المپیک کیش برگزار شد با کسب مقام نخست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش به کار خود پایان داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، پس از برگزاری تعداد ۳۲ مسابقه در این رویداد ورزشی شب دوشنبه دوم بهمن ماه، مسابقه رده بندی و فینال این مسابقات با حضور رحیم سرهنگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، عزت اله محمدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات شهری و دیگر مسوولان، پیشکسوتان و ورزش دوستان برگزار شد و تیم شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گروه جیم مقام نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد و تیم گروه بی این شرکت نیز به مقام دوم دست یافت.

بنابر این گزارش، شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش تیم جیم مقام سوم رقابت های فوتسال را کسب کردند و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش هم به مقام چهارم از این مسابقات دست یافتند.

این گزارش می افزاید پس از پایان مسابقه رده بندی و فینال مسابقات کارکنان سازمان و شرکت های تابعه، میلاد فرزانه بهترین دروازه بان و سجاد جعفری بهترین بازیکن از تیم شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش و مجتبی کامیاب از شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش آقای گل این رقابت ها معرفی شدند.

همچنین مهدی میلانیان مربی تیم شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش به عنوان بهترین مربی این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

گفتنی است مسابقات فوتسال کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه با حضور شانزده تیم از چهارشنبه ۲۳دی در قالب چهار گروه، ۴ تیمی رقابت های خود را آغاز کرده بودند که از هر گروه ۲ تیم برتر به جمع ۸ تیم صعود کردند و پس از برگزاری تعداد ۳۲ بازی در طول ۱۰ روز؛ برترین های این رقابت ورزشی معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.