×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کسب عنوان پادشاه تلویزیون های ۸K جهان توسط ال‌جی

TV Shootout برنامه سالیانه‌ای است که توسط Dealerscope و Value Electronics برگزار می‌گردد و طی آن گروهی از متخصصان صنعت سرگرمی و تکنولوژی در فضای عادی به تماشای نمونه ویدیوها روی تلویزیون‌هایی می‌نشینند که هیچ اطلاعی از برند و مدل آن‌ها ندارند. پس از تجمیع آرای هیات داوران، بر اساس مجموع امتیازات، بهترین تلویزیون‌های سال انتخاب می‌گردند.

هشت ساعت تماشای نمونه‌های ویدیویی با وضوح متفاوت برای ارزیابی همه‌چیز، از رنگ پوست و جزئیات سایه گرفته تا دقت رنگ و میزان روشنایی، منجر به جمع‌بندی آرا و اعلام نتایج ۲۰۲۱ TV Shootout گردید. تقریباً در تمامی دسته‌های رده ۸K، تلویزیون LG ZX Signature Series 8K OLED توانست بیشترین رأی هیات داوران امسال متشکل از متخصصان صنعت سرگرمی و فناوری را کسب کرده و عنوان «‍ پادشاه تلویزیون‌های ۸K » سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص دهد.

Robert Zohn رئیس Value Electronics که با همراهی Dealerscope اسپانسرهای اصلی مسابقات امسال بودند، می‌گوید: « همه این تلویزیون‌ها فوق‌العاده‌ هستند. درواقع رقابت بسیار نزدیک بود. از جایی که ما نشسته بودیم، به‌ویژه هنگام نمایش انواع محتواهای درجه‌یک ازجمله مسابقات ورزشی زنده، فیلم‌های سینمایی و ویدیوهای هوایی ۸K، همه مدل‌های رقابتی ال‌جی و دیگر برندها چشمگیر بودند.»

اما در این میان تلویزیون فوق‌العاده ۸K OLED سری ZX Signature ال‌جی موفق شد بااقتدار از تمامی رقبا عبور کرده و عنوان “King of 8K TVs” سال ۲۰۲۱ را از آن خود کند.

محصولات سری ZX Signature ال‌جی از برندگان CES 2020 Innovation Awards هستند که در کنار طراحی باریک و چشم‌نواز توانسته‌اند با بیش از ۳۳ میلیون پیکسل OLED فعال، به تعریف صنعتی ۸K دست‌یافته و از اولین محصولاتی باشند که امکان استفاده از عنوان Real 8K را از آن خود می‌کنند. علاوه بر این تکنولوژی AI 8K Upscaling به یاری مصرف‌کنندگان آمده تا با بهبود کیفیت هر محتوایی، تماشای آن باکیفیت ۸K را ممکن سازد. با یادگیری عمیق، محتوای ویدیویی با هر رزولوشنی می‌تواند باکیفیتی نزدیک به ۸K به نمایش درآید. به لطف بهره‌مندی از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق، دقت این تکنولوژی به‌اندازه‌ای است که می‌تواند کاربران را در تشخیص محتوای ۸K و محتوای باکیفیت پایین‌تر به‌اشتباه بی اندازد.