×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کسب رتبه دوم شرکت مپنا بویلر در میان سازندگان جهانی صاحب نام

شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا در آخرین ارزیابی و رتبه‌بندی شرکت‌ها که توسط نشریه «مک‌کوی» انجام شد، در بخش سازندگان صاحب تکنولوژی و نیز در بخش سازندگان بویلرهای بازیافت حرارتی در رتبه دوم جهان قرار گرفت.
کیوسک خبر ـ شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا در این رتبه بندی معتبر بین المللی در بخش سازندگان صاحب تکنولوژی و نیز در بخش سازندگان بویلر بازیافت حرارتی با اخذ ۱۳٫۳ درصد از سهم بازار موفق به کسب رتبه دوم در جهان شد.
بر اساس گزارش منتشر شده شرکت مک‌کوی در ماه نوامبر (بازه ۹ ماهه ژانویه تا آخر سپتامبر ۲۰۲۲) مپنابویلر با مجموع ۱۶ دستگاه بویلر، بعد از شرکت نوتراریکسن و بالاتر از شرکت هایی همچون میتسوبیشی پاور، جان ککریل بلژیک و زیمنس آلمان قرار گرفته است.
نشریه «مک کوی» نشریه معتبری است که در بازه های مشخصی شرکت‌های صنعتی حوزه نیروگاهی در دنیا را بر اساس شاخص‌های مختلف مورد بررسی قرار داده و رتبه بندی می‌کند. این نشریه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ نیز مپنا بویلر را در رتبه دوم سازندگان بویلرهای بازیافت حرارتی قرار داده بود. پیشتر و در سال ۲۰۱۵ نیز مپنا برای تولید توربین گازی در رتبه سوم جهانی قرار گرفته بود.
شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا، شرکتی است توانمند که در زمینه طراحی، تامین، ساخت، نصب و راه‌اندازی انواع بویلرهای بازیافت حرارتی، تولید همزمان برق و حرارت (CHP)، واترتیوب (پکیج/ صنعتی/ نیروگاهی) و تجهیزات جانبی مرتبط در بخش‌های نیرو، نفت و گاز، پتروشیمی، آب و سایر صنایع در بازارهای داخلی و خارجی به صورت EP و EPC فعالیت می‌کند.
شایان ذکر است که موفقیت حاصل شده از بعد کسب، حفظ و نیز ارتقاء این جایگاه در سال جاری، بدون شک مرهون تلاش و دانش متخصصان مپناست که در کلیه واحدهای سازمانی بطور مستقیم یا غیر مستقیم نقش داشته‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.