×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت فولاد خوزستان در ششمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری، موفق به کسب تندیس بلورین سطح ۲ شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، این همایش با حضور متخصصان و کارشناسان این حوزه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ در پژوهشگاه نیرو برگزار گردید و محمود لندی معاون بهره‌برداری این تندیس را به نمایندگی از شرکت فولاد خوزستان دریافت کرد.

در ارزیابی ششمین دوره تعالی نت، ایمنی شرکت فولاد خوزستان به عنوان Bench Mark انتخاب شد و پنل تخصصی نگهداری و تعمیرات مبتنی بر ایمنی (SBM) به شرکت فولاد خوزستان اختصاص یافت.

داریوش دانیالی مدیر ایمنی شرکت فولاد خوزستان در سخنرانی خود در پنل تخصصی ایمنی در این همایش به موضوع ضرورت اجرای نگهداری و تعمیرات مبتنی بر ایمنی(SBM) پرداخت و گفت: یکی از مهم ترین ارکان تولید پایدار داشتن نگهداری و تعمیرات مبتنی بر ایمنی می‌باشد.

وی با اشاره به آمار حوادث فوتی ناشی از کار در جهان، ایران و فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱ گفت: نت شرکت فولاد خوزستان با وجود افزایش حجم تعمیرات، روند کاهش حوادث را حفظ کرده است.

دانیالی اشاره کرد: به منظور جلوگیری از وقوع حوادث فاجعه بار فرآیندی استقرار سیستم RBPSM در فولاد خوزستان یک ضرورت انکارناپذیر است.

دانیالی افزود: شرکت فولاد خوزستان به عنوان نخستین شرکت فولادساز کشور با استقرار اکثر المان‌های RBPSM، زمینه را برای استقرار RBPSM فراهم نموده است.

داریوش دانیالی در پایان پنل تخصصی ایمنی، عدم داشتن حادثه فوتی در نت را به عنوان شرط و پیش نیاز حضور در رقابت جایزه تعالی در دوره های بعدی این جایزه به انجمن نت ایران پیشنهاد داد.

گفتنی است، جایزه ملی تعالی نگهداری ایران فرآیندی است که طی آن، همه ساله به برترین سازمان‌های ایرانی حائز شرایط در بخش‌های مختلف (مطابق طبقه بندی جایزه) که در زمینه ایجاد، ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ نگهداری خود فعالیت‌های چشم‌گیری را انجام داده‌اند، جوایز اعطا می‌گردد‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.