×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت آرمان وفاداری آریا “آوا” وابسته به بانک ایران زمین و مجری باشگاه مشتریان این بانک، در دهمین همایش و نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، محصول باشگاه مشتریان خود را به مخاطبین ارایه کرد.
بهبود تجربه مشتری، افزایش وفاداری مشتریان، ارائه سرویس‌های بازاریابی و جذب مشتریان ارزشمند، از اولویت های اصلی شرکت آرمان وفاداری آریا در ارائه این محصول و سرویس های باشگاه مشتریان است و بانک ها، سازمان ها و شرکت های فعال در حوزه مالی می توانند این خدمات را از شرکت دریافت کنند.
محمدحسین محمدی مدیر بازاریابی شرکت آوا در یکی از پنل های تخصصی این همایش، هم افزایی بین بانک ایران زمین و بانک سینا را تجربه ای موفق بیان کرد و گفت: این همکاری برای اولین بار بین دو بانک در حوزه باشگاه مشتریان صورت گرفته است و مدیران بانک سینا ضمن ابراز خرسندی از این همکاری، کارایی عملکرد محصول و داشبوردهای تحلیلی اطلاعات را مزیت اصلی این محصول می دانند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.