×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کاپلو: گواردیولا این بار بهانه‌ای ندارد

به گزارش کیوسک خبر، فابیو کاپلو در گفتگو با سایت ایل ماتینو در مورد مسائل جاری در دنیای فوتبال صحبت کرد. این مربی درباره موضوعاتی مانند فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا و وضعیت فعلی رم تیم سابق خود صحبت کرد.
سرمربی سابق رئال مادرید سیتی را به عنوان یکی از شانس های اصلی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا معرفی کرد و گفت: امسال فقط یک شانس اصلی برای من وجود دارد و آن هم منچسترسیتی است. آنها هالند را دارند که مهاجم قدرتمندی است. او قدرت و سرعت را همزمان در بازی خود دارد. این بار گواردیولا بهانه‌ای ندارد. او باید قهرمان لیگ قهرمانان شود. حتی اگر در پایان این فصل به او بگویند که در دوره اول با مسی و سپس با هالند قهرمان لیگ قهرمانان شده است.
رم پائولو دیبالا، نمانیا ماتیچ و جورجینیو واینالدوم  را به تیم خود اضافه کرده است، طوری که کاپلو معتقد است که آنها اکنون در همان سطح یووه هستند.کاپلو درباره شرایط فعلی رم نیز گفت: معضل رم در فصل قبل  خط هافبک بود و امسال مورینیو توانست ماتیچ را بخرد. او خرید چشمگیری است، کمتر کسی مثل نمانیا ماتیچ می داند که چگونه در خط هافبک بازی کند. من فکر می کنم رم در مسیر درست  پیشرفت قرار دارد و امسال شرایط بهتری نسبت به سال قبل خواهد داشت.
رم فصل گذشته در سری آ ششم شد و با مربیگری ژوزه مورینیو قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد. آنها در اولین دیدار فصل جدید باید برابر سالرنتینا قرار گیرند که این دیدار در زمین حریف برگزار می شود. رم در این فصل در لیگ اروپا نیز حضور خواهد داشت.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.