×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در دادوستد های امروزسه شنبه ۱۵شهریور ماه۱۴۰۱ ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۱۲ هزار و ۷۴۲ میلیارد تومان کاهش یافت. در این میان ارزش معاملات خرد سهام نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به رقم ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن ، در بازاری که در اغلب صنایع ، تعداد نمادهای قرمزپوش افزایش یافته بود صنایع خودرویی نسبت به سایر صنایع از تعداد نمادهای سبزها بیشتر برخوردار شد. نمادهای دیگر این گروه مانند خدیزل و خزامیا با ورود پول حقیقی مواجه شدند.

بنابر این گزارش ،شاخص کل بورس با ۵۹۴۵ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۴۲۰هزارو ۸۳۴ واحد کاهش یافت وشاخص کل با معیار هم‌وزن صعودی ۳۹۹واحدی داشت و رقم ۴۱۰هزار و ۷۷۵ واحد را ثبت کرد.

در بازار امروز ، شرکت داده گستر عصر نوین های وب ، شرکت زامیاد ، شرکت تامین سرمایه بانک ملت ، شرکت پارس فولاد سبزوار و گروه بهمن بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند. ودر مقابل، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، شرکت ملی صنایع مس ایران ، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ، شرکت پتروشیمی پردیس و شرکت پالایش نفت بندرعباس بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل به ثبت رساندند .

در بازار فرابورس ایران نیز شاخص کل این بازار با کاهش ۱۹ واحدی در رقم ۱۹هزار و ۱۷۶ واحد قرار گرفت. در این بازار نمادهای پلیمر آریاساسول، پالایش نفت لاوان، سنگ اهن گهرزمین و پتروشیمی تندگویان بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بهمن دیزل، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را برروی شاخص فرابورس داشتند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.